خانهاخبار
آنر مجیک بوک پرو 2021 با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

آنر مجیک بوک پرو 2021 با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

آنر امروز از لپ‌تاپ جدیدی رونمایی کرد که به جای پردازنده AMD از پردازنده اینتل استفاده می‌کند ولی آخرین نسل پردازنده‌های این شرکت را انتخاب نکرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

آنر به فاصله چند ماه پس از جدایی از هوآوی، امروز از جدیدترین لپ‌تاپ خود موسوم به MagicBook Pro 2021 رونمایی کرد. این شرکت با رها شدن از زیرمجموعه هوآوی حالا ظاهرا قادر به همکاری با شرکت‌های آمریکایی است و می‌تواند زنجیره تامین خود را ترمیم کند.

مدل جدید مجیک‌بوک پرو برخلاف مدل‌های قبلی که از پردازنده AMD Ryzen 5 4600H استفاده می‌کردند، به پردازنده اینتل مجهز شده است. این محصول با اینتل Core i5 10210U و گرافیک انویدیا جی‌فورس MX350 به بازار می‌آید.

گفتنی است، پردازنده‌ای که در این مدل به کار رفته نسبت به پردازنده مدل قبلی ضعیف‌تر است. نکته عجیب آن‌که اینتل نسل یازدهم پردازنده‌های خود را روانه بازار کرده اما آنر همچنان به سراغ نسل دهم پردازنده‌های این شرکت رفته است.

مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۱ نمایشگری ۱۶.۱ اینچی با وضوح FHD و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی sRGB دارد. این دستگاه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی NVMe به بازار می‌آید. مجیک‌بوک پرو جدید آنر برای تماس‌های ویدیویی از وب‌کمی استفاده می‌کند که از کیبورد دستگاه بیرون می‌زند. این لپ‌تاپ سه درگاه USB-A، یک درگاه USB-C، یک درگاه HDMI و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۱ از حسگر اثر انگشتی بهره می‌برد که زیر دکمه پاور دستگاه قرار گرفته است. آنر در خصوص عمر باتری می‌گوید مجیک‌بوک جدید آن‌ها به لطف باتری ۵۶ وات‌ساعتی خود با یک بار شارژ بیش از ۱۱.۵ ساعت دوام می‌آورد. همراه این دستگاه یک شارژر ۶۵ واتی عرضه می‌شود که به ادعای آنر می‌تواند ظرف ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد از باتری را شارژ کند.

مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۱ با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه می‌شود ولی هنوز مشخص نیست که چه بازارهایی مقصد این لپ‌تاپ خواهند بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)