خانهاخبار
وان پلاس رسما اولین دستبند سلامتی خود را معرفی کرد

وان پلاس رسما اولین دستبند سلامتی خود را معرفی کرد

وان پلاس بند محصولی برای رقابت مستقیم با دستبندهای اقتصادی بازار از جمله سری می بند شیائومی است که با قیمتی جذاب و قابلیت‌های متنوع روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

وان پلاس بند امروز رسما به عنوان اولین دستبند سلامتی این برند معرفی شد. این دستگاه ابتدا در هند به بازار می‌آید، سپس در سایر کشورها فروخته می‌شود. وان پلاس بند دستبندی اقتصادی با قابلیت‌های متداول دستبندهای موجود در بازار است که با قیمت ۳۴ دلاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی سال‌هاست که بازار دستبندهای سلامتی را در دست گرفته و حالا وان پلاس هم می‌خواهد سهمی از این بازار داشته باشد. وان پلاس بند در هند رقیب مستقیم می بند ۵ شیائومی خواهد بود. این دستگاه با قیمت ۲٫۴۹۹ روپیه با رنگ مشکی عرضه می‌شود. اما اگر بخواهید می‌توانید بندهای اضافی آبی و خاکستری را هم خریداری کنید. قیمت هر بند اضافه ۵ دلار است. وان پلاس دستبند خود را از تاریخ ۲۴ دی در دو فروشگاه هندی فلیپ‌کارت و آمازون هند عرضه می‌کند.

image

وان پلاس بند روی کاغذ یکی از پرقابلیت‌ترین دستبندهای اقتصادی چند وقت اخیر است. این دستگاه نمایشگری ۱.۱ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۲۶ در ۲۹۴ پیکسلی دارد که می‌توانید سطح روشنایی آن را تنظیم کنید. وان پلاس بند دارای واچ فیس‌های مختلفی است که امکان شخصی‌سازی دستگاه را برای شما فراهم می‌کنند. این محصول دکمه خاصی ندارد و تمام کارهای آن با حرکات لمسی انجام می‌شود.

وان پلاس بند دارای حسگر ضربان قلب، شتاب‌سنج ۳ محوره، ژیروسکوپ و حسگر پایش سطح اکسیژن خون است. این دستگاه از ۱۳ فعالیت ورزشی مختلف از جمله دویدن در فضای باز و سرپوشیده، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، بدمینتون، کریکت و شنا پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های هوشمند این دستگاه می‌توانیم به نمایش نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌های دریافتی، کنترل موسیقی، شاتر دوربین، تایمر، کرنومتر، ردیاب گوشی، همگام‌سازی Zen Mode، پیش‌بینی آب‌وهوا و پشتیبانی از آپدیت‌های OTA اشاره کنیم.

image

این دستبند مثل اکثر دستبندهای اقتصادی از بند خارج و از طریق درگاه USB-A شارژ می‌شود. وان پلاس بند با هر بار شارژ می‌تواند تا ۲ هفته دوام بیاورد. ظرفیت باتری این محصول ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. وان پلاس بند در اندروید یا iOS با بلوتوث ۵.۰ به اپلیکیشن OnePlus Health وصل می‌شود. این دستگاه به استاندارد IP68 و 5ATM مجهز شده و به مدت ۱۰ دقیقه تا عمق ۵۰ متری آب سالم می‌ماند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)