خانهاخبار
ایسر از سه مانتیور گیمینگ جدید با نرخ نوسازی بالا پرده برداشت

ایسر از سه مانتیور گیمینگ جدید با نرخ نوسازی بالا پرده برداشت

ایسر می‌گوید مانیتورهای گیمینگ جدید آن‌ها بهترین گزینه برای کنسول‌های نسل جدید است. این سه دستگاه نرخ نوسازی بالا و قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

ایسر پیش از آغاز رسمی رویداد CES 2021 از یک کروم‌بوک جدید پرده برداشت و حالا به سراغ رونمایی از سه مانیتور گیمینگ رفته است. یکی از این مانیتورها با برند Nitro و دو تای دیگر با برند Predator به بازار می‌آیند. مانیتورهای Predator قابلیت‌ها و طبیعتا قیمت بالاتری دارند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Acer Nitro XV282K KV

این مدل ارزان‌ترین مانیتور در بین سه محصول موجود است که با قیمت پایه ۸۹۹ دلار عرضه می‌شود. این دستگاه ابتدا در ماه فوریه وارد بازار چین خواهد شد، سپس در ماه مه به بازار آمریکا و اروپا می‌رود. ایسر می‌گوید نیترو XV282K KV یکی از بهترین نمایشگرهای موجود برای کنسول‌های نسل جدید است، چون از 4K UHD 120Hz با نرخ نوسازی متغیر و HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند.

image

این دستگاه پنلی ۲۸ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی (4K)، نرخ نوسازی حداکثر ۱۴۴ هرتزی و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای دارد. پنل این دستگاه توسط TUV Rheinland تایید شده و و ۹۰ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. کنتراست این صفحه ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰:۱ است و از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند.

Acer Predator XB273U

قیمت این مانیتور کمی گران‌تر است و از ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود. این دستگاه از ماه مه در اروپا و آمریکا و از ماه مارس در چین عرضه خواهد شد. Predator XB273U پنلی ۲۷ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی (WQHD) دارد که زمان پاسخ‌گویی آن ۰.۵ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی‌اش ۲۷۵ هرتز است.

image

این نمایگشر HDR از فناوری‌های NVIDIA Reflex Latency Analyzer و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی می‌کند و با پوشش ۹۵ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 وارد بازار می‌شود.

Acer Predator XB323QK

این دستگاه نه تنها گران‌ترین بلکه با پنل ۳۱.۵ اینچی IPS LCD بزرگ‌ترین دستگاه میان این سه مدل است. Predator XB323QK از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی (4K) و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. این مانیتور نه فقط با NVIDIA G-SYNC سازگار است بلکه گواهی VESA DisplayHDR 400 را هم دریافت کرده است.

image

از دیگر ویژگی‌های محصول فوق می‌توانیم به پوشش ۹۰ درصدی از طیف رنگی DCI-P3، گواهی TUV Rheinland Eyesafe و قابلیت‌های پیکربندی جامع اشاره کنیم. XB323QK با قیمت پایه ۱٫۱۹۹ دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)