خانهاخبار
ایسر کروم بوک اسپین 514 با بدنه تمام فلزی معرفی شد

ایسر کروم بوک اسپین 514 با بدنه تمام فلزی معرفی شد

لپ‌تاپ جدید ایسر کروم بوکی 14 اینچی با رزولوشن FHD است که از پردازنده رایزن ۳۰۰۰ سری C استفاده می‌کند. این دستگاه می‌تواند به صورت لپ‌تاپ یا تبلت استفاده شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

ایسر پیش از CES 2021 از کروم‌بوک جدیدی به نام Acer Chromebook Spin 514 رونمایی کرد. نکته جالب توجه این دستگاه بدنه فلزی آن است که گواهی مقاومت MIL-STD 810H را دریافت کرده و از پردازنده AMD رایزن ۳۰۰۰ سری C استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ در چند نسخه و مدلی تحت عنوان Enterprise Edition به بازار می‌آید.

به گفته ایسر، کروم‌بوک اسپین ۵۱۴ دارای دو نسخه با AMD Ryzen 7 3700C و Ryzen 5 3500C است که هر دو گرافیک مجتمع Radeon Vega دارند. این دستگاه‌ها می‌توانند با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی PCIe NVMe SSD همراه شوند.

image

اسپین ۵۱۴ نمایشگری ۱۴ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح FHD خواهد داشت که پوشش گوریلا گلس دارد و از ورودی‌های لمسی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این دستگاه حاشیه‌های ۶.۱ میلی‌متری دارد و نسبت صفحه به بدنه آن ۷۸ درصد است. از آن‌جایی که ایسر این محصول را به‌صورت تبدیل‌شونده ساخته، کاربران می‌توانند از آن به‌صورت تبلت استفاده کنند و به اپلیکیشن‌های گوگل پلی دسترسی داشته باشند. نسخه‌ای با کیبورد دارای نور زمینه هم از این دستگاه روانه بازار می‌شود.

وزن اسپین ۵۱۴ حدود ۱.۵۵ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۷.۳۵ میلی‌متر است. این دستگاه دو درگاه USB-C با پشتیبانی از DisplayPort و قابلیت شارژ، دو درگاه USB-A 3.2 و یک شکاف microSD دارد. در برخی نسخه‌ها درگاه HDMI هم روی این لپ‌تاپ قرار داده شده است.

image

کروم‌بوک اسپین ۵۱۴ در زمینه ارتباطات به قابلیت‌هایی مثل وای‌فای ۵ دوبانده و بلوتوث ۵.۰ مجهز است. این لپ‌تاپ بلندگوی دوگانه، میکروفن دوگانه با پشتیبانی از گوگل اسیستنت و وب‌کم HD دارد. ایسر لپ‌تاپ خود را در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و سبز راهی بازار می‌کند.

دستگاه فوق از ماه فوریه با قیمت ۴۷۹ دلار وارد بازار آمریکا و از ماه مارس با قیمت ۵۲۹ یورو وارد بازار اروپا می‌شود. مدل Enterprise Edition هم از ماه مارس به ترتیب با قیمت‌های ۷۴۹ دلار و ۷۹۹ یورو به آمریکا و اروپا می‌رود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)