خانهاخبار
شایعه: آیپد مینی 8.4 اینچی با حاشیه‌های کمتر در راه است

شایعه: آیپد مینی 8.4 اینچی با حاشیه‌های کمتر در راه است

وب‌سایت MacOtakara که در چند روز اخیر بسیار فعال شده، در گزارش تازه‌ای می‌گوید اپل با کاهش حاشیه‌های نمایشگر نسل قبلی آیپد مینی می‌خواهد اندازه پنل این دستگاه را افزایش دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

به دنبال گزارش‌های وب‌سایت ژپنی MacOtakara درباره آیپد، آیپد پرو و آیفون ۱۳، حالا این وب‌سایت گزارشی را در خصوص آیپد مینی ترتیب دیده است. در این گزارش گفته شده که نسل ششم آیپد مینی نمایشگری ۸.۴ اینچی با حاشیه‌های کمتر خواهد داشت.

متاسفانه آیپد مینی مثل آیپد ایر ۴ و آیپد پرو از نظر ظاهری تغییر عظیمی نخواهد کرد. این دستگاه احتمالا حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر را حفظ می‌کند چون در پایین باید منتظر حضور مجدد تاچ آیدی باشیم. به‌علاوه، درگاه مرسوم اپل یعنی لایتنینگ نیز دوباره به این دستگاه می‌آید. با این حال، حاشیه‌های سمت چپ و راست صفحه مثل آیپد ایر ۳ کمتر می‌شود.

وب‌سایت MacOtakara می‌گوید نسخه جدید آیپد مینی در ماه مارس عرضه می‌شود. این پیش‌بینی با پیش‌بینی مربوط به عرضه آیپد پرو بعدی در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ مطابقت دارد. تحلیل‌گر مشهور امور اپل، مینگ-چی کو، قبلا در ماه مه گفته بود که این شرکت آیپد مینی بعدی را با اندازه‌ای در حدود ۸.۵ تا ۹ اینچ در نیمه اول ۲۰۲۱ معرفی می‌کند. او در همان مقطع اشاره کرده بود که مهم‌ترین عامل فروش این دستگاه قیمت و تراشه سریع آن خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره آیپد مینی بعدی در دسترس نیست، ولی اندازه نمایشگر آن شایسته توجه است. اپل هم‌اکنون آیپد مینی را با نمایشگر ۷.۹ اینچی می‌فروشد. به نظر می‌رسد که آن‌ها با کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر این دستگاه می‌خواهند اندازه صفحه این تبلت را به ۸.۴ اینچ برسانند و در عین حال تاچ آیدی را حفظ کنند.

اپل آخرین بار آیپد مینی را در سال ۲۰۱۹ به‌روز کرد و پردازنده A12 بایونیک را روی آن قرار داد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)