خانهاخبار
شایعه: آیفون 13 با ناچ کوچک‌تر و بدنه‌ای ضخیم‌تر تولید می‌شود

شایعه: آیفون 13 با ناچ کوچک‌تر و بدنه‌ای ضخیم‌تر تولید می‌شود

مطابق گزارش یک رسانه ژاپنی، منابع تامین‌کننده چینی می‌گویند که سری آیفون 13 تغییر ظاهری چشمگیری نسبت به سری آیفون 12 نخواهد داشت اما باید منتظر تفاوت‌های کوچکی باشیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

وب‌سایت ژاپنی MacOtakara دیروز در گزارشی اطلاعات مربوط به آیپدهای ۲۰۲۱ اپل را فاش کرد. این وب‌سایت حالا امروز به سراغ سری آیفون ۱۳ رفته و جزئیاتی را درباره این گوشی‌های هوشمند به اشتراک گذاشته است. MacOtakara می‌گوید اپل در نسل بعدی پرچمداران خود از طراحی فعلی آیفون ۱۲ استفاده می‌کند ولی بدنه دستگاه‌ها ضخیم‌تر خواهد شد. علاوه بر این، هر دو مدل پرو در این خانواده از ماژول دوربین یکسانی استفاده خواهند کرد.

به نقل از منابع تامین‌کننده چینی، هر چهار مدل آیفون ۱۳ تقریبا از همان ظاهری استفاده می‌کنند که در آیفون ۱۲ مشاهده شد. اندازه طول و عرض تمامی این دستگاه‌ها ثابت می‌ماند ولی ضخامت آن‌ها حدود ۰.۲۶ میلی‌متر بیشتر می‌شود.

در بخش دوربین باید منتظر تغییرات جالبی از حیث طراحی باشیم. بیرون‌زدگی دوربین تقریبا ثابت می‌ماند اما اپل یک شیشه از جنس یاقوت کبود را به روی هر سه لنز اضافه می‌کند تا کل این ماژول به جای سه لنزی که کِش آمده است، شبیه یک دوربین به نظر برسد.

این وب‌سایت همچنین مدعی است که ماژول دوربین آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس یک‌اندازه هستند، یعنی هر دو دستگاه استفاده از لنزهای یکسانی استفاده می‌کنند و این لنزها شامل یک لنز فوق عریض با سیستم لرزشگیر سنسور-شیفت خواهد بود.

در خصوص دوربین جلو، MacOtakara می‌گوید دوربین TrueDepth باریک‌تر شده چون گیرنده بالای نمایشگر به گوشه‌های بدنه منتقل شده است. این احتمالا یعنی ناچ نسل بعدی آیفون کوچک‌تر از نسل فعلی پرچمداران اپل خواهد بود. به‌علاوه، در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که سال آینده تمامی مدل‌های آیفون به اسکنر لایدار مجهز می‌شوند و این اسکنر دیگر تنها محدود به مدل‌های پرو نیست.

به گزارش تحلیل‌گر معروف، مینگ-چی کو، خانواده آیفون ۱۳ مطابق برنامه همیشگی اپل طراحی و تولید می‌شود و انتظار داریم که آن را بدون تاخیر در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)