خانهاخبار
تاریخ رونمایی از وان پلاس بند رسما اعلام شد

تاریخ رونمایی از وان پلاس بند رسما اعلام شد

وان پلاس با انتشار پوستری رسما اعلام کرد که اولین دستبند هوشمند خود را به‌زودی معرفی می‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

وان پلاس چندی پیش تایید کرده بود که مشغول کار روی یک دستبند سلامتی است. حالا امروز رسما تایید شده که این دستگاه در تاریخ ۱۱ ژانویه مصادف با ۲۲ دی از راه می‌رسد. این دستگاه از طریق فروشگاه آنلاین آمازون در هند عرضه می‌شود و احتمالا خیلی زود به فروشگاه‌های فیزیکی و آفلاین راه پیدا می‌کند.

اگرچه اطلاعات رسمی دیگری پیرامون این دستبند در دسترس نیست، گزارش‌ها نشان می‌دهد که وان پلاس بند قیمتی در حدود ۳۴ دلار خواهد داشت. این محصول احتمالا نمایشگری ۱.۱ اینچی از نوع AMOLED دارد و با حسگرهای ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون و ردیابی وضعیت خواب ارائه می‌شود.

انتظار داریم که وان پلاس بند از ۱۳ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کند. این دستگاه استاندارد IP68 را دریافت کرده است تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد. همچنین، در گزارش‌ها گفته شده بود که با یک بار شارژ وان پلاس بند می‌توانید تا ۱۴ روز از آن استفاده کنید.

دستبند سلامتی وان پلاس به رقابت با محصولات مشابهی از برندهای گوناگون از جمله شیائومی، ریلمی، آنر و غیره می‌رود. با این حال، باید صبر کنیم تا ببینیم وان پلاسی‌ها چطور می‌توانند محصول خود را از بقیه متمایز نشان دهند و بخشی از بازار پوشیدنی‌ها را تحت اختیار خود درآورند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)