خانهاخبار
عینک هوشمند اپل وارد فاز دوم تولید شد

عینک هوشمند اپل وارد فاز دوم تولید شد

محصول جدید اپل طبق پیش بینی‌ها، در سال جاری میلادی عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

گزارش‌های جدید که توسط تولید کنندگان محصولات نقل شده، حاکی از آن است که پروتوتایپ عینک هوشمند اپل وارد فاز دوم تولید شده است و همین موضوع، به شایعات مختلف در مورد عرضه آن در سال جاری میلادی (2021) دامن می‌زند.

چندی پیش آقای مینگ چی کو، تحلیلگر معروف و سرشناس دنیای اپل به این موضوع اشاره کرده بود که عینک هوشمند اپل با نام Apple Glass در سال 2021 روانه بازار می‌شود. اخبار جدید که توسط تولید کنندگان منتشر شده، حکایت از این موضوع دارد که فاز اولیه تولید اپل گلس به پایان رسیده و این محصول، وارد فاز دوم طراحی شده است.

گزارش جدید یاد شده توسط منبع خبری دیجی تایمز و در مصاحبه با برخی تولید کنندگان صنعتی به صورت زیر عنوان شده است:

به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها، فاز دوم تولید عینک هوشمند اپل را آغاز کرده‌اند.

image

 

هنوز جزئیاتی در مورد فاز دوم در دسترس نیست و همچنین هنوز مشخص نشده است که تولید عینک هوشمند اپل در چند فاز پیگیری خواهد شد. اما چنین خبری حاکی از آن است که کم کم به موعد رونمایی از Apple Glass نزدیک می‌شویم.

بد نیست بدانید که مینگ چی کو، پیش‌تر در بیانات خود به این موضوع اشاره کرده بود که عینک هوشمند اپل در زودترین حالت، اوایل سال 2022 روانه بازار می‌شود. اما گزارش اخیر وی حاکی از آن است که مهندسان و طراحان اپل با دستیابی به تکنولوژی و فناوری‌های جدید، روند طراحی آن را بهبود بخشیده و می‌توانیم در سال جاری میلادی (2021)، منتظر رونمایی از آن باشیم.

آقای جان پراسر، یکی دیگر از افراد مشهور در حوزه افشاسازی اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی علاوه بر اعلام تاریخ رونمایی، قیمت این محصول را نیز مشخص کرده است. طبق نظر وی، اپل گلس بین ماه‌های مارچ تا ژوئن سال جاری میلادی با قیمت 499 دلار به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که این قیمت برای اپل گلس بدون لنز طبی و با فریم پلاستیکی در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)