خانهاخبار
ال جی از لپ تاپ جدید گرم رونمایی کرد

ال جی از لپ تاپ جدید گرم رونمایی کرد

ال جی از لپ‌تاپ جدید گرم با پردازنده‌ی نسل یازدهم و طراحی ۲ در ۱ رونمایی کرد
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

ال جی از سری لپ‌تاپ‌های جدید گرم با مدل‌ها و اندازه‌های مختلف و مدل‌های تبدیل شونده‌ی ۲ در ۱ رونمایی کرد.‌ لپ‌تاپ‌های جدید ال جی دارای صفحه‌ نمایش‌های بی حاشیه هستند و از طراحی بسیار باریکی بهره می‌برند. پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های جدید گرم از شرکت اینتل و نسل یازدهم هستند که با گرافیک Intel Iris Xe به دست کاربران می‌رسد. مدل‌های غیرانعطاف پذیر دارای گواهینامه‌ی نظامی MIL 810G هستند که دوام این مدل‌ها را تضمین می‌کند.

مدل‌های لپ‌تاپ‌های گرم 

 لپ‌تاپ‌های ۱۶ و ۱۴ اینچی در دو مدل عرضه می‌شوند و که یکی تک کاره و دیگری ۲ در ۱ است. در کنار چهار مدل مذکور یک مدل ۱۷ اینچی نیز وجود دارد. تمام مدل‌ها از حاشیه‌های بسیار کمی بهره می‌برند و تنها ۰.۶۶ اینچ ضخامت دارند. این لپ‌تاپ‌ها به پردزانده‌های نسل یازدهم اینتل با گرافیک Intel Iris Xe مجهز هستند. پیکربندی رم در دو مدل ۸ و ۱۶ گیگابایتی و از نوع LPDDR4X در دسترس است که یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع NVMe SDD آن‌ را همراهی می‌کند. همچنین یک اسلات SDD از نوع NVMe نیز وجود دارد برای کاربرانی که می‌خواهند ظرفیت حافظه‌ی لپ‌تاپ خود را گسترش دهند. صفحه کلید تمام مدل‌ها نیز دارای نور پس زمینه است.

image

باتری تمامل مدل‌ها نیز ۸۰ وات ساعتی است که می‌توانند با توجه به عملکرد کاربر تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشند. مدل‌های ۲ در ۱ از قلم پشتیبانی می‌کنند که با قلم‌های Wacom AES 2.0 برای طراحی‌های دقیق و نوشتن عرضه می‌شود. قابل ذکر است تمام مدل‌ها به شکل عجیبی قابل حمل و نقل هستند و از وزن مناسبی بهره می‌برند. لپ‌تاپ گرم در سنگین‌ترین مدل که همان ۱۷ اینچی است از وزن ۱.۳ کیلوگرم برخوردار است و در مدل ۱۴ اینچی تنها روی ۹۹۹ گرم قرار دارد.

image

هنوز صحبتی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه این محصولات به میان نیامده است اما ممکن است ال جی بخواهد در کنفرانس CES 2021 این محصولات را به صورت ویدیو کنفرانس معرفی و اطلاعات کامل‌تری درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی آن‌ها بدهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)