خانهاخبار
گواهی تأیید 3C، یکی از امکانات vivo X60 Pro+ را افشا کرد

گواهی تأیید 3C، یکی از امکانات vivo X60 Pro+ را افشا کرد

محصول جدید کمپانی ویوو از یک قابلیت هیجان انگیز بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

همان طور که می‌دانید، شرکت ویوو هفته گذشته دو محصول جدید با نام vivo X60 و vivo X60 Pro را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. هر دو محصول، از قابلیت شارژ سریع 33 واتی بهره‌مند بودند. اما تصویری که امروز منتشر شده و به گوشی هوشمند vivo X60 Pro+ منسوب شده است، یکی از قابلیت‌های کلیدی آن را مشخص کرده است.

این محصول که با شماره ساخت V2056A همراه خواهد بود، امروز موفق به دریافت گواهی 3C شده است و به این ترتیب، امکان پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی توسط آن مشخص شده است. گواهی تأیید 3C برای گوشی هوشمند ویوو ایکس 60 پرو پلاس حاکی از آن است که این محصول، از تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز پشتیبانی می‌کند. اما این موضوع به سختی می‌تواند خریداران آن را با شگفتی مواجه کند. چرا که ایکس 60 و ایکس 60 پرو نیز به این ویژگی مجهز بودند.

image

 

متأسفانه موسسه چینی یاد شده (3C) مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید کمپانی ویوو با نام X60 Pro+ را افشا نکرده است. اما بر اساس تصویر بنچمارک این گوشی هوشمند که چندی پیش منتشر شد، می‌دانیم که محصول یاد شده به پردازنده اسنپدراگون 888 و دوازده گیگابایت رم مجهز خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که این اسمارت فون به صورت پیش فرض با نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری OriginOS همراه باشد.

مطمئنا در روزهای آتی، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در مورد ویوو ایکس 60 پرو پلاس معرفی خواهد شد. پس همواره با رسانه خبری جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار در حوزه تکنولوژی قرار گیرید.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری یاد شده برای گوشی هوشمند vivo X60 Pro+، آیا این محصول توانایی ابراز قدرت در میان رقبای خود را خواهد داشت؟ آیا کاربران دنیای تکنولوژی از این اسمارت فون استقبال خوبی به عمل می‌آورند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)