خانهاخبار
شایعه: شیائومی می 11 لایت 4G تا انتهای مارس از راه می‌رسد

شایعه: شیائومی می 11 لایت 4G تا انتهای مارس از راه می‌رسد

سومین عضو از خانواده Mi 11 احتمالا زیر دست مهندسان شیائومی قرار دارد و با چیپست اسنپدراگون 732G به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

شیائومی در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ از پرچمداری به نام Mi 11 رونمایی کرد. شایعات به فاصله کوتاهی از عرضه Mi 11 Pro در ماه فوریه یا مارس خبر دادند. عده دیگری هم مدعی وجود دستگاه دیگری به نام Mi 11 Lite 4G شدند. در یکی از این گزارش‌ها گفته شد که می ۱۱ لایت احتمالا یکی از ۹ تلفن هوشمندی خواهد بود که در اوایل سال ۲۰۲۱ از سوی شیائومی معرفی می‌شود. همچنین، گفته شد که این گوشی یا نسخه‌ای از آن می‌تواند با نام Poco F2 راهی برخی بازارها شود. حالا یک کانال یوتیوبی ویتنامی بخشی از مشخصات می ۱۱ لایت را فاش کرده است.

کانال یوتیوب The Pixel دو رنگ مشکی و آبی از می ۱۱ لایت را نشان داده است. این دستگاه شبیه نسخه ضعیف‌تری از می ۱۱ به نظر می‌رسد. با توجه به رندرهای منتشره ظاهرا می ۱۱ لایت نمایشگری تخت با دوربین سلفی حفره‌ای دارد. ماژول دوربین این گوشی شبیه می ۱۱ است اما کمی ساده‌تر به نظر می‌رسد.

این کانال می‌گوید می ۱۱ لایت نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح +FHD خواهد داشت. در حال حاضر حرفی از پیکربندی دوربین این گوشی به میان نیامده است. صفحه نمایش می ۱۱ لایت از نوع IPS LCD در نظر گرفته شده و به همین خاطر باید منتظر حسگر اثر انگشت جانبی روی این دستگاه باشیم. هرچند اثری از این حسگر روی دکمه پاور دیده نمی‌شود.

انتظار می‌رود قلب تپنده می ۱۱ لایت اسنپدراگون 732G باشد. در حال حاضر فقط Poco X3 از این تراشه استفاده می‌کند. همچنین گفته شده که این تلفن هوشمند ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. دوربین عقب این گوشی شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور دیگر با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی است.

کانال یادشده می‌گوید می ۱۱ لایت تا اواخر ماه مارس با قیمت تقریبی ۳۲۴ تا ۳۴۶ دلار وارد بازار ویتنام می‌شود. با این حال، نمی‌توانیم به این منبع اطمینان کامل داشته باشیم و بهتر است به این گزارش با تردید نگاه کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)