خانهاخبار
شیائومی Mi 10i با اسنپدراگون 750G و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی Mi 10i با اسنپدراگون 750G و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی امروز در هند از عضو جدید خانواده Mi 10 رونمایی کرد که با اسنپدراگون 750G و مشخصات جذاب قیمت بسیار پایینی دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

جدیدترین عضو خانواده Mi 10 محصولی موسوم به Mi 10i است. این گوشی طراحی خود را از ردمی نوت ۹ پرو 5G الهام گرفته ولی برخلاف گوشی ردمی در هند تولید شده است. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM2 است که در کنار یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق عرضه می‌شود.

image

این گوشی نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی انطباقی ۱۲۰ هرتزی دارد. این پنل به‌صورت خودکار می‌تواند در هنگام پخش ویدیو نرخ نوسازی را روی ۳۰ هرتز بگذارد و در هنگام بازی یا استفاده از اپلیکیشن‌های خاص آن را تا ۱۲۰ هرتز افزایش دهد. Mi 10i از +HDR10 و Widevine L1 برخوردار است تا استریم‌های HD را به بهترین نحو پخش کند. در بخش سلفی شاهد حضور یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که درون حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر تعبیه شده است.

عضو جدید خانواده Mi 10 از چیپست اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند که با 5G سازگار است. این گوشی همچنین ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. ظرفیت باتری Mi 10i برابر ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت است و با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به بلندگوی استریو، جک هدفون، حسگر اثر انگشت جانبی و سنسور مادون قرمز اشاره کنیم.

image

شیائومی Mi 10i در رنگ‌های آبی، مشکی و طیف طلوع به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه در هند برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی ۳۰۰ دلار و برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی ۳۳۰ دلار است. مدل پایه این گوشی با ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۲۸۵ دلار به فروش می‌رسد. موبایل جدید شیائومی از تاریخ ۱۹ دی راهی بازار هند می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)