خانهاخبار
هدفون گلکسی بادز پرو به صورت ناخواسته توسط سامسونگ تأیید شد

هدفون گلکسی بادز پرو به صورت ناخواسته توسط سامسونگ تأیید شد

هدفون بی سیم جدید سامسونگ در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

بر خلاف سال‌های گذشته، سامسونگ تصمیم گرفته است تا پرچمداران سری اس خود را در اواسط ماه ژانویه به دنیای تکنولوژی معرفی کند. بر اساس خبری که روز گذشته شاهد آن بودیم، رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ که میزبان محصولات سری اس 21 خواهد بود، در تاریخ چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه برگزار می‌شود. اما در کنار خانواده اس 21، مسلما شاهد معرفی محصولات دیگری نیز خواهیم بود که از جمله آن‌ها، می‌توان به هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو اشاره کرد.

حرف و حدیث‌ها پیرامون این محصول ابتدا در اوایل ماه گذشته میلادی در رسانه‌های خبری مطرح شد. از همان زمان، زمزمه‌هایی در مورد رونمایی از گلکسی بادز پرو در کنار خانواده گلکسی اس 21 شنیده می‌شد. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش مطلبی در این زمینه منتشر کردیم و در آن، تصاویر پخش شده توسط ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی در مورد هدفون بی سیم Galaxy Buds Pro را به معرض نمایش گذاشتیم. با تمام این تفاسیر، هیچ کس انتظار این را نداشت که سامسونگ پیش از معرفی، نام این محصول را به صورت رسمی مورد تأیید قرار دهد.

image

 

هنوز مشخص نیست که این افشاگری یک اتفاق کنترل شده بوده، یا سهوا چنین امری روی داده است. اما در هر صورت، بخش کانادایی وب سایت سامسونگ امروز نام گلکسی بادز پرو را در وب سایت رسمی خود آورده است. صفحه پشتیبانی این محصول در مدت زمان کوتاهی در دسترس قرار گرفت و به سرعت نیز حذف شد. اما همین مدت کوتاه برای اطلاع از این موضوع کافی بوده است.

در کنار نام این هدفون بی سیم، شماره ساخت آن (SM-R190) نیز مشخص شده است. اگر تا به حال هیچ خبری در مورد گلکسی بادز پرو به گوش‌تان نرسیده است، بد نیست بدانید پیش بینی می‌شود این محصول با قیمت 200 دلار روانه بازار شود.

همچنین برخی شایعات بر این باور هستند که هدفون گلکسی بادز پرو قادر به پلی بک هشت ساعته بوده و زمان مکالمه مداوم با آن نیز چهار ساعت و نیم اعلام شده است. اگر این موضوع را به همراه کیس شارژ آن در نظر بگیریم، 10.5 ساعت مکالمه و 20 ساعت پلی بک را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

از جمله دیگر قابلیت‌های گلکسی بادز پرو می‌توان به Ambient Sound، Spatial Audio و Conversation Mode اشاره کرد. در نهایت بد نیست بدانید که هدفون بی سیم جدید سامسونگ در سه رنگ سیاه، نقره‌ای و بنفش در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)