خانهاخبار
رندرهای مفهومی گلکسی نوت 21 الترا با ظاهری زیبا منتشر شد

رندرهای مفهومی گلکسی نوت 21 الترا با ظاهری زیبا منتشر شد

با وجود آن که زمان زیادی تا رونمایی از سری گلکسی نوت 21 باقی مانده، ولی طراحی خوش دوق با توجه به شایعات موجود دست به طراحی این گوشی زده و خروجی جذابی را ارائه داده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

سری گلکسی نوت سامسونگ دیر یا زود از رده خارج می‌شود، اما فعلا به نظر می‌رسد که هنوز باید منتظر یک نسل دیگر از این خانواده محبوب باشیم. با وجود این‌که زمان زیادی تا رونمایی از سری گلکسی نوت ۲۱ باقی مانده و تقریبا اطلاعات خاصی از این خانواده در دسترس نیست، ولی وب‌سایت LetsGoDigital با همکاری طراحی به نام Snoreyn طرح مفهومی این خانواده را پیاده‌سازی کرده و به نتایج جذابی رسیده است.

رندرهای مهفومی گلکسی نوت ۲۱ الترا ترکیبی از طراحی گلکسی نوت ۲۰ الترا و گلکسی اس ۲۱ الترا را به تصویر می‌کشد. در این تصاویر دستگاهی را می‌بینیم که نمایشگری غول‌پیکر با لبه‌های خمیده دارد و در بالای آن شکافی برای بلندگوی نزدیک گوش قرار گرفته است. این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار باریکی دارد، ولی طراح اثر با افزایش اندازه حاشیه پایینی دستگاه را کمی واقعی‌تر طراحی کرده است.

image

برخی شایعات می‌گویند سامسونگ مشغول کار روی دوربین سلفی زیر نمایشگر است. عده‌ای معتقدند که این فناوری روی سری گلکسی نوت ۲۱ به بازار می‌آید، ولی در این رندرها همچنان دوربین سلفی حفره‌ای را می‌بینیم. دور تا دور دستگاه فریمی از جنس استیل ضدزنگ قرار گرفته که در سمت راست میزبان دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا و در پایین میزبان درگاه USB-C و بلندگو است. این گوشی جک هدفون ندارد ولی قلمش در همان محلی قرار می‌گیرد که در گلکسی نوت ۲۰ دیده بودیم.

در قاب عقب این رندرها ماژول دوربین بسیار بزرگی دیده می‌شود. این ماژول تا حد زیادی شبیه ماژول گلکسی نوت ۲۰ الترا است، اما از شیوه جدید طراحی گلکسی اس ۲۱ الترا الهام گرفته است. یعنی ماژول دوربین به فریم دستگاه وصل شده تا یکپارچگی بیشتری داشته باشد.

image

این گوشی احتمالا دوربینی شبیه گلکسی اس ۲۱ الترا خواهد داشت، بنابراین باید منتظر سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ و ۱۰ برابری باشیم. همچنین ظاهرا قابلیت زوم فضایی ۱۰۰ برابری و سیستم فوکوس خودکار لیزری هم در این دستگاه ارائه خواهد شد.

طراح این رندرها رنگ ماژول دوربین همه دستگاه‌ها را مشکی انتخاب کرده است، در حالی که در سری گلکسی اس ۲۱ رنگ ماژول هر نسخه با توجه به رنگ بدنه‌اش با دیگری فرق می‌کند. گفتنی است که افشاگر معروف، آیس یونیورس، هم اعلام کرده که این رندرها به طور کلی با طرح نهایی گلکسی نوت ۲۱ همخوانی دارند.

image

گلکسی نوت ۲۱ الترا احتمالا دوباره همراه با یک مدل ارزان‌تر در ماه اوت ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. البته از آن‌جایی که سری گلکسی اس ۲۱ حدودا یک ماه زودتر معرفی می‌شود، شاید گلکسی نوت ۲۱ هم همین شرایط را داشته باشد. بنابراین رونمایی در ماه ژوئیه هم قابل بررسی است.

نسل بعدی گلکسی نوت احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده می‌کند، و در اروپا با اگزینوس ۲۱۰۰ از راه می‌رسد. انتظار داریم این گوشی را با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ببینیم. منتها با نگاه به سری گلکسی اس ۲۱ این احتمال مطرح است که پشتیبانی از کارت حافظه از این گوشی هم کنار گذاشته شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سجاد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶
قضیه چیه؟
مگه نوت دیگه تموم نشد پس چرا دوباره میخوان بسازن؟