خانهاخبار
سامسونگ رسما تاریخ رونمایی از سری گلکسی S21 را اعلام کرد

سامسونگ رسما تاریخ رونمایی از سری گلکسی S21 را اعلام کرد

سامسونگ بالاخره تایید کرد که پرچمداران آتی خود را در چه تاریخی رونمایی می‌کند. این شرکت همچنین پوستری را منتشر کرده که حاوی نکته جالبی است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که سامسونگ پرچمداران سری گلکسی S21 را در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۵ دی معرفی می‌کند. حالا امروز این شرکت رسما تایید کرد که مراسم آنپکد ۲۰۲۱ خود را در تاریخ پنج‌شنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌کند.

پوستری که برای این مراسم منتشر شده هیچ اطلاعاتی را درباره گلکسی S21 فاش نمی‌کند. در واقع در این پوستر حتی به نام گلکسی S21 اشاره نشده و سامسونگ تایید نمی‌کند که چه محصولاتی در این مراسم رونمایی می‌شوند. با این حال، گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که پرچمداران بعدی این شرکت سه گوشی به نام‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ الترا خواهند بود.

اگر به پوستر این مراسم نگاه کنیم می‌توانیم شمایلی نامشخص از ماژول دوربین گلکسی اس ۲۱ را ببینیم. در رندرهای قبلی دیده بودیم که این ماژول با فریم دستگاه آمیخته شده و ظاهری متفاوت را به وجود آورده است.

image

طبق شایعات گلکسی اس ۲۱، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ الترا به ترتیب با نمایشگرهای ۶.۲، ۶.۷ و ۶.۸ اینچی به بازار می‌آیند. دو مدل اول رزولوشن +FHD و مدل الترا رزولوشن +QHD خواهد داشت. ظرفیت باتری این سه مدل به ترتیب ۴۰۰۰، ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس از دوربین سه‌گانه‌ای استفاده می‌کنند که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی است. مدل الترا دوربین چهارگانه‌ای شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو لنز تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. دو مدل اول از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و مدل سوم از دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

انتظار داریم که سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی علاوه بر سری گلکسی اس ۲۱ از ایرباد بی‌سیم جدیدی به نام گلکسی بادز پرو نیز رونمایی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)