خانهاخبار
هماهنگی کامل اپل موزیک با سرویس فیتنس پلاس

هماهنگی کامل اپل موزیک با سرویس فیتنس پلاس

اپل به تازگی سرویس فیتنس پلاس را عرضه کرده است و این سرویس در هماهنگی کامل با اپل موزیک است
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

اپل طی کنفرانسی که چند ماه پیش برگزار کرد از سرویس‌های جدیدی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها فیتنس پلاس بود و قرار بود درقالب اپل وان برای عموم عرضه شود. پس از گذشت چند ماه بالاخره این سرویس عرضه شد و اکنون کاربران می‌توانند در دوران قرنطینه از آن بهره ببرند. حال که این سرویس در دسترس همگان قرار گرفته مشخص شده که در هماهنگی کامل با اپل موزیک است.  

image

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جلب مشتری سرویس فیتنس پلاس است که تمرینات آن با اپل موزیک به شکل عمیقی ادغام شده است. یکی از راه‌هایی که اکنون این امر را نشان می‌دهد دسته‌بندی اختصاصی در برنامه‌ی موسیقی است که به کاربران امکان می‌دهد لیست پخش مجزایی برای ورزش کردن در فیتنس پلاس داشته باشند. اپل یک دسته‌بندی جدید در سرویس اپل موزیک پدید آورده که در آن لیست‌های مختلفی را برای فیتنس پلاس پیدا می‌کنید. اپل از این موارد به عنوان لیست «سری استودیو» نام می‌برد و می‌گوید که لیست پخش توسط ویراستاران اپل موزیک و مربیان فیتنس پلاس ساخته شده‌اند.

تیم +Apple Fitness بهترین مربیان جهان را برای مربیگری کاربران از طریق تمرینات با ارزش برای تمامی سطوح تناسب اندام جمع کرده است. بنابراین انگیزه اهمیت بسیار بالایی در این زمینه دارد و موسیقی نقش خیلی پررنگی در آن ایفا می‌کند. برای همراهی تمرین بعدی کاربر، تیم مربیان به همراه ویراستاران اپل موزیک لیست‌های پخش سری استودیو را تنظیم کرده‌اند تا مجموعه‌ای از آهنگ‌های کالیبره و طراحی شده را در اختیار کاربر قرار دهند تا انرژی را حفظ کنند تا پایان تمرین و آخرین ثانیه‌ها کمک کنند کاربر انگیزه‌ و انرژی لازم را داشته باشد. تمرین را انتخاب کنید، موزیک را پلی کنید و برای خراب کردن آماده شوید.

 

لیست‌های پخش سری استودیو به انواع خاصی از تمرینات مانند دوچرخه سواری، تردمیل، قایقرانی، HIIT و موارد دیگر اختصاص داده شده است. اپل همچنین دارای لیست پخش برای ژانرهای خاص مانند Country Run و Pure Dance Row است. برای دیدن لیست پخش مذکور فقط کافی است در برنامه‌ی اپل موزیک به سربرگ جست و جو رفته و دنبال دسته‌ی Fitness بگردید. البته شما می‌توانید آهنگ‌ها و لیست‌های پخش را برای تمرینات خاص در برنامه‌ی فیتنس، در زیر زبانه‌ی فیتنس پلاس پیدا کنید. برای هر تمرین دکمه‌ی «گوش دادن به موسیقی» را خواهید یافت که شما را مستقیما به لیست پخش آن تمرین در برنامه‌ی اپل موزیک راهنمایی می‌کند.

اگر از سرویس فیتنس پلاس اپل استفاده می‌کنید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)