خانهاخبار
تصاویر زنده ردیاب بلوتوثی سامسونگ لو رفت!

تصاویر زنده ردیاب بلوتوثی سامسونگ لو رفت!

محصول جدید سامسونگ در آینده نزدیک به دنیای تکنولوژی معرفی می شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

همان طور که می‌دانید، طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده تا به این لحظه، سامسونگ در نظر دارد تا رویدادی را در تاریخ چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه برگزار کرده و طی آن، از محصولات جدید خود با نام خانواده گلکسی اس 21 رونمایی کند. همچنین پیش بینی می‌شود که هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو نیز در کنار پرچمداران جدید این برند کره‌ای رونمایی خواهد شد. اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که سامسونگ می‌خواهد تا محصولی جدید، یعنی ردیاب بلوتوثی خود با نام Galaxy SmartTag را نیز در کنار اسمارت فون‌ها و هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کند. این محصول به تازگی توانسته تا گواهی تأییدیه موسسه تایوانی NCC را نیز دریافت نماید.

تصاویر زنده گلکسی اسمارت تگ سامسونگ امروز در رسانه‌های خبری در رنگ سیاه منتشر شده است. اما به لطف شایعات، می‌دانیم که این محصول در رنگ کرم نیز عرضه خواهد شد. این ردیاب مانند سایر محصولات در این عرصه فعالیت خواهد کرد و در یک سمت آن عنوان Samsung و در سمت دیگر، عنوان Galaxy SmartTag حک شده است. اما تصاویر دیگری حکایت از زبان طراحی تقریبا متفاوتی داشته و عنوان برند سامسونگ نیز با رنگ سفید روی آن حک شده است.

 

متأسفانه در پی انتشار تصاویر آن توسط موسسه تایوانی، هیچ گونه اشاره‌ای به مشخصات گلکسی اسمارت تگ نشده است. اما طبق اطلاعات منتشر شده تا به این لحظه می‌دانیم که این محصول به باتری قابل تعویض سه ولتی مجهز بوده و از بلوتوث نسخه 5.1 نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

گلکسی اسمارت تگ سامسونگ با قیمت 15 یا 20 یورو در اروپا به فروش رسیده و با قابلیت SmartThings Find سامسونگ نیز سازگاری دارد. مطمئنا در هفته‌های آتی و پیش از مراسم رونمایی از آن، اطلاعات بیشتری از این محصول در رسانه‌های خبری عنوان خواهد شد. پس همواره با جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)