خانهاخبار
قیمت ، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

قیمت ، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

Ott عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران ، قیمت ، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز در وب سایت Ott دارای پروانه ورود ، خرید و فروش بیسیم ، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و مخابراتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

image


 

Ott بزرگترین عرضه کننده بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران، دارای پروانه ورود ، خرید و فروش بیسیم ، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و مخابراتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. Ott ارائه دهنده خدمات پس از فروش ، تعمیرات و کلیه لوازم جانبی و انواع مختلف هندزفری بادیگاردی بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران است.

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران :

Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از این واکی تاکی های مجاز برای عموم آزاد است و بنا به مزیت و امکانات مختلف ، دارای مدلهای متنوع از قبیل بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 , GP89 و یا بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 و یا بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD320 , LPD328 و ... است.


image

لازم بذکر است استفاده از تجهیزات رادیویی بی سیم فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و معرفی و مقایسه انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز و قیمت بیسیم مجاز و واکی تاکی مجاز به فروشگاه اینترنتی بیسیم در وب سایت www.ott.ir مراجعه و یا جهت ارتباط با کارشناسان فنی شرکت با دفتر مرکزی Ott تماس حاصل فرمایید.

Website : www.ott.ir

Phone Number : 021-66384022

انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران :

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز و مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی آنها نسبت به انواع بیسیم واکی تاکی غیرمجاز میتوان به امکاناتی از قبیل : داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان تنها مرجع صادرکننده مجوز بیسیم واکی تاکی در ایران – دارای ضمانت و خدمات پس از فروش – مجهز بودن به باطری لیتیومی Li-ion – دارای استاندارد IP مقاومت در برابر گردوغبار ، ضربه و رطوبت و دارا بودن برخی امکانات منحصربفرد در برخی مدلها از قبیل مجهز بودن به چراغ قوه ، رادیو و قابلیت شارژ با کابل Port USB اشاره نمود.

image

 

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز :

Ott عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز خواهشمند است برای مقایسه و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی بازدید نمایید. شایان ذکر است فروشگاه اینترنتی Ott برای یک خرید امن دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه پرداخت بانک ملت میباشد.

امروزه با توجه به توسعه روز افزون عصر ارتباطات تمامی امور اداری و اجرایی در کلیه اماکن تولیدی ، صنعتی ، عمرانی و ... برای پیشبرد اهداف خود نیازمند برقراری ارتباط بین کلیه پرسنل مدیریتی ، اداری و اجرایی میباشند که این امر تنها با استفاده از بیسیم های واکی تاکی یا همان بیسیم دستی محقق میگردد.

لازم بذکر است کلیه واکی تاکی های مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشند و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون داشتن مجوز میتوانند در کلیه اماکن عمومی از واکی تاکی مجاز که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد استفاده نمایند و تنها دارندگان مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میتوانند از بیسیم واکی تاکی مجاز حرفه ای همانند موتورولا MOTOROLA و هایترا Hytera و ... از شرکتهای مجاز دارنده مجوز خرید و فروش تجهیزات رادیویی تهیه و استفاده نمایند .

خواهشمند است برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران از طریق شماره تماس های ذیل و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید .

Website : www.ott.ir

Phone Number : 021-66384022

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)