خانهاخبار
تنظیمات هدشات فری فایر - بهترین و حرفه ای ترین هدشات

تنظیمات هدشات فری فایر - بهترین و حرفه ای ترین هدشات

در بازی فری فایر بسیاری از کاربران در تلاش هستند که بتوانند از هدشات ها استفاده کنند اما متاسفانه به خاطر این که تسلط کافی بر روی هدشات ها ندارند در هنگام استفاده از آنها با مشکل مواجه می‌شوند و حتی ممکن است که نه تنها پیروز نشوند بلکه تمامی استراتژی‌های آنها به هم خورده و شکست بخورند، در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با ترفند ها و تاکتیک های استفاده از هدشات در بازی فری فایر صحبت کنم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

image

 

هدشات ها در بازی فری فایر می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه بازی داشته باشند و اگر به درستی از آنها استفاده شود، شما قطعاً پیروز خواهید شد و می توانید بازیکنان دشمنان را شکست دهید.

 اگر جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که نمی توانید از هدشات ها استفاده کنید، در ابتدا پیشنهاد من به شما این است که در حالت تمرینی از هدشات ها استفاده کنید تا بتوانید کنترل آنها را در دست بگیرید اگر می توانید چندین بار در حالت تمرینی از هدشات ها استفاده کنید کنترل آنها دیگر برای تان دشوار نخواهد بود اما، اگر این روش را نیز امتحان کرده اید و نتوانستید بر هدشات ها و استفاده از آنها مسلط شوید، به شما توصیه می کنم که تنظیمات اتوماتیک را برای استفاده از هد شات اعمال کنید تا دیگر نگران این قضیه نباشید.

 

 زمانی که هدشات را بر روی استفاده اتوماتیک تنظیم خواهد کرد تنها کاری که بازیکن باید انجام دهد این است که هدف مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس هدشات را بر روی آن تنظیم کند، در چنین حالتی هدشات پس از تنظیم هدف به صورت اتوماتیک به سمت بازیکن دشمن شلیک خواهد کرد و البته این نکته را نیز ذکر کنم که شما با خرید جم فری فایر می توانید از پیوست های مختلفی برای ارتقاء سطح هدشات خود استفاده کنید.

 تنظیمات اتوماتیک هد شات

 همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در ابتدا کافیست وارد قسمت تنظیمات بازی فری فایر شوید و سپس بر روی گزینه Auto headshot کلیک کنید پس از اینکه بر روی این گزینه کلیک کردید باید گزینه sensivity انتخاب کنید تا صفحه ای که در زیر مشاهده می کنید برای شما به نمایش در بیاید و سپس می توانید تمامی آیتم ها را همانند تصویر تنظیم کنید و در آخر بر روی گزینه save کلیک کنید تا بتوانید به صورت اتوماتیک از هدشات خود در بازی فری فایر استفاده کنید.

 

image

 

این مقاله توسط تیم نویسندگان موجو شاپ تهیه شده است . شما می توانید با مراجعه به این سایت به نشانی    https://mojoshop.ir  هم جم فری فایر خریداری کنید و هم از جدیدترین مقالات مربوط به بازی محبوب فری فایر استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)