خانهاخبار
گوشی ردمی نوت ۹ تی با پردازنده Dimensity 800U در Geekbench مشاهده شد

گوشی ردمی نوت ۹ تی با پردازنده Dimensity 800U در Geekbench مشاهده شد

شیائومی نسخه جدیدی از گوشی ردمی نوت ۹ 5G در نظر دارد و می‌خواهد آن را به صورت جهانی عرضه کند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

گوشی ردمی نوت ۹ تی به تازگی در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است و این مورد اخبار پیشین را تایید می‌کند که گوشی مذکور در واقع یک مدل باز طراحی شده از نسخه 5G گوشی ردمی نوت ۹ چین است. لیست منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که نسخه جهانی این گوشی از نسخه قدیمی‌تر اندروید بهره می‌برد و با همین نسخه به بازار‌های بین‌المللی عرضه می‌شود.
جدیدترین لیست منتشر شده گیک بنچ از محصولات شیائومی نشان می‌دهد که گوشی جدید این شرکت از شماره مدل M2007J22G استفاده می‌کند. اگر به یاد داشته باشید، پیش‌تر محصولی با همین شماره مدل توانسته بود گواهینامه NBTC تایلند و SIRIM مالزی را دریافت کند. در این میان، شرکت NBTC فاش کرد که گوشی مذکور با نام ردمی نوت ۹ تی 5G معرفی می‌شود.
در هنگام انجام تست، حافظه رم درج شده برای این گوشی برابر با ۴ گیگابایت بود و از پردازنده ARM MT6853T بهره می‌برد. همچنین در گذشته پیش از معرفی گوشی ردمی نوت ۹ 5G بنچمارک گیک بنچ فاش کرده بود که این گوشی از پردازنده Dimensity 800U 5G بهره خواهد برد. با این وجود در کشور چین نسخه رم ۴ گیگابایتی وجود ندارد و در این کشور گوشی مذکور در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد. فضای ذخیره‌سازی آن نیز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است و از نسخه ۲.۲ UFS بهره می‌برد.
علاوه بر این، این گوشی همانند ردمی نوت ۹ 5G از نسخه دهم سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. نسخی چینی این گوشی با وجود بهره‌مندی از رابط کاربری MIUI 12، نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید را به همراه نداشت. همچنین با وجود تفاوت در ظرفیت حافظه رم، امتیاز کسب شده توسط هر دو گوشی تقریبا یکسان است و رقم ۵۹۸ در بخش تک هسته و عدد ۱۷۶۰ در بخش چند هسته‌ای را به دست آورده‌اند.
به احتمال بسیار زیاد، گوشی ردمی نوت ۹ تی 5G از صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برند که پنل آن از نوع ال‌سی‌دی است و در گوشه سمت چپ بالای آن ناچ قطره‌ای قرار دارد. در پنل پشتی، محل جایگیری دوربین‌ها به صورت دایره‌ای طراحی شده است و سه دوربین در آن قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوحی ۴۸ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی الترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته است.
از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی اشاره کرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)