خانهاخبار
دستبند هوشمند وان پلاس قبل از وان پلاس 9 معرفی می‌شود

دستبند هوشمند وان پلاس قبل از وان پلاس 9 معرفی می‌شود

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت اندروید سنترال، وان پلاس مشغول کار روی دستبندی است که زودتر از ساعت هوشمند و پرچمداران آتی این برند معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

وان پلاس تایید کرده که برای سال ۲۰۲۱ مشغول کار روی اولین ساعت هوشمند خود است. ولی ظاهرا باید منتظر یک محصول پوشیدنی دیگر هم از این شرکت باشیم، محصولی که برای طرفداران دستگاه‌های اقتصادی در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش منابع وب‌سایت اندروید سنترال، وان پلاس بند در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ یعنی پیش از ساعت هوشمند این شرکت از راه می‌رسد. این دستگاه به رقابت با می بند شیائومی می‌رود و قیمتی در حدود ۴۰ دلار خواهد داشت.

وان پلاس با تولید دستبند هوشمند می‌خواهد دنباله‌رو سایر شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند باشد. ساعت هوشمند این شرکت برای گروه کاربران حرفه‌ای‌تر و دستبند آن‌ها برای کسانی به بازار می‌آید که تمایلی به پرداخت هزینه‌های سنگین ندارند.

وان پلاس بند شباهت‌های زیادی به می بند ۵ خواهد داشت. انتظار داریم که این دستگاه را با نمایشگر امولد و عمر باتری چند روزه ببینیم. شیائومی بزرگ‌ترین فروشنده دستبندهای اقتصادی است و وان پلاس در نظر دارد تا بخشی از سهم این بازار را برای خود تصاحب کند.

به گفته اندروید سنترال، وان پلاس بند ابتدا در هند عرضه می‌شود و در ادامه به سایر بازارهای جهانی می‌رود. گفته شده که این محصول چند هفته زودتر از سری وان پلاس ۹ معرفی خواهد شد. بنابراین احتمالا باید در ماه ژانویه یا فوریه منتظر آن باشیم. قیمت می بند ۵ در این بازار ۳۳ دلار است و انتظار داریم که دستبند وان پلاس هم با قیمتی کمتر از ۴۰ دلار به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد متین

۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خسته نباشه این که می بند 4 داره میسازه تازه عزیزم می بند 5 هم اومده زحمت نکش....