خانهاخبار
تصاویر باکیفیت و بخشی از مشخصات ال‌جی استایلو 7 لو رفت

تصاویر باکیفیت و بخشی از مشخصات ال‌جی استایلو 7 لو رفت

ال‌جی به‌زودی باید از نسل جدید موبایل قلم‌دار خود رونمایی کند و حالا در گزارشی چند رندر کامپیوتری باکیفیت این تلفن هوشمند منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

سری ال‌جی استایلو توانسته در طول این سال‌ها خود را به‌عنوان جانشین ارزان قیمتی برای سری گلکسی نوت سامسونگ معرفی کند. مهم‌ترین وجه مشترک این دو سری قلم هوشمند آن‌هاست که درون بدنه جا خوش می‌کند. استایلو ۶ آخرین موبایل قلم‌دار ال‌جی بود و انتظار داریم که نسل بعدی این گوشی را در آینده نزدیک ببینیم.

حالا در گزارشی جدید تصاویری با کیفیت بالاتر از استایلو ۷ منتشر شده و همچنین اطلاعاتی را درباره مشخصات این گوشی فاش می‌کند. استایلو ۷ قرار است نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع مسطح با حفره‌ای برای دوربین سلفی داشته باشد. استایلو ۶ برای دوربین سلفی از ناچ استفاده می‌کرد.

منبع گزارش امروز می‌گوید رندرهای جدید نسخه 5G این گوشی نشان می‌دهد که ابعاد آن ۱۷۰ در ۷۷ در ۸.۸ میلی‌متر است (ضخامت دستگاه با احتساب برآمدگی دوربین به ۱۰ میلی‌متری می‌رسد). نسخه 4G هم تا حد زیادی شبیه همین نسخه است اما از نظر ابعاد فیزیکی کمی فرق می‌کند.

متاسفانه فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات داخلی استایلو ۷ در دسترس نیست. در قاب عقب این تلفن هوشمند دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که نمی‌دانیم پیکربندی سنسورهای آن چگونه خواهد بود. گفتنی است که پیش‌تر در شایعات اعلام شده بود که استایلو ۷ دوربین چهارگانه خواهد داشت.

با توجه به رندرهای موجود، می‌توانیم تشخیص بدهیم که حسگر اثر انگشت در پهلوی دستگاه قرار گرفته و در پایین درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تعبیه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)