خانهاخبار
تصاویر جدید از Realme Koi و شایعه شارژ سریع 125 واتی

تصاویر جدید از Realme Koi و شایعه شارژ سریع 125 واتی

شایعه‌های جدیدی از ریلمی به گوش می‌رسد که بسیار جذاب هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

 

 

Realme در اکانت جدید خود در وایبو اطلاعاتی از دیوایس جدید خود را به نمایش گذاشته است که مجهز به  اسنپ‌دراگون 888 است و با نام Koi شناخته می‌شود. پس از این، دیگر کاربران اطلاعات بیشتری از این موبایل را به اشتراک گذاشتند که شاید بهترین آن‌ها کاربری باشد که دو تصویر از این دیوایس را منتشر کرده است.


 

پشت تلفن شعار "dare to leap" بسیار بزرگ چاپ شده است. از آنجایی که این شعار در تبلیغات اخیر هم نگاشته شده است این احتمال را قوت می‌بخشد که این تلفن جدید اسنپ‌دراگون 888 را به کار گرفته باشد.

دوربین 64 مگاپیکسلی که در ست‌آپ 3 تایی دوربین‌ها اصلی‌ترین سنسور است. ویژگی‌هایی که با Realme Race آغاز خواهند شد  که شکل‌دهنده سری جدیدی است که مجهز به اسنپ‌دراگون 888 خواهد بود؛ البته معاون Realme نیز قبلاً به این مهم اشاره کرده بود. طبق شایعه‌های موجود Race نیز یک دوریبن 64 مگاپیکسلی خواهد داشت.

رندرهای موجود از Race اشاره به قاب پشتی پوشیده از چرم مصنوعی همراه با تنوع رنگی است. تصاویر Koi پنل پشتی شیشه‌ای همراه با دو رنگ گردینت را نشان می‌دهد. اکثر نظرات بر این پایه هستند که Race‌ کُد و Koi نام دیوایس هنگام فروش باشد و دیوایسی که قاب پشتی چرم دارد میتواند یک گزینه یا نسخه خاص باشد.

 

گفته می‌شود Koi قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 125 واتی ULTRADART ریلمی دارد که می‌تواند یک باتری 4000 میلی‌آمپری را در 5 دقیقه به ظرفیت 41 درصدی برساند و شارژ کامل 100 درصدی در 20 دقیقه به سرانجام خواهد رسید.

 

کاربری که تصاویر Koi را منتشر کرده است بر این باور است ریلمی دیوایس دیگری با نام V15 در راه دارد که مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 800U 5G خواهد بود . V15 از شارژ سریع 50 واتی پشتیبانی می‌کند ، 176 گرم وزن خواهد داشت و قرارگیری دوربین‌ها به شکل دایره هستند.

آخرین شایعه هم پیرامون قیمت و تاریخ عرضه Koi است . این گجت در ماه ژانویه معرفی خواهد شد و قیمتی برابر با 5000 ین (765 دلار یا 625 یورو) دارد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)