خانهاخبار
AirPlay 2 و HomeKit به تلویزیون‌های 2018 ال‌جی اضافه شد

AirPlay 2 و HomeKit به تلویزیون‌های 2018 ال‌جی اضافه شد

برای کنترل لوازم توسط تلویزیون خود آماده هستید؟
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

به گزارش مک رومورز، کمپانی ال‌جی ارائه آپدیت نرم‌افزاری برای تلویزیون‌های هوشمند 2018 خود را آغاز کرده است و به این ترتیب، قابلیت AirPlay 2 و HomeKit اپل به کمک این آپدیت نرم‌افزاری به این محصولات اضافه خواهد شد.

مسئولان کمپانی ال جی در ماه سپتامبر اعلام کرده بودند که امکان پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit تا پایان سال جاری میلادی (2020) به تلویزیون‌های هوشمند سال 2018 این کمپانی اضافه خواهد شد. حالا آن‌ها به قول خود عمل کرده و این دو ویژگی را در قبال ارائه آپدیت نرم‌افزاری به این محصولات اضافه کرده‌اند.

توییت شرکت ال‌جی در این باره به شرح زیر بود:

مشتریان در سراسر دنیا قادر خواهند بود تا از اپلیکیشن Apple TV روی تلویزیون‌های هوشمند تولید شده در سال 2018 نهایت استفاده را ببرند.

قابلیت‌های AirPlay 2 و HomeKit تا پایان سال جاری برای این محصولات در دسترس قرار خواهد گرفت.

image

 

اضافه شدن این دو قابلیت به تلویزیون‌های تولید شده در سال 2018 در حالتی اتفاق افتاده است که پیش‌تر، بنا بر این گذاشته شده بود که این دو ویژگی تنها در اختیار دارندگان تلویزیون‌های سال 2019 به بعد قرار گیرد.

گزارش مک رومورز در این زمینه به این صورت است:

ال جی در ماه جولای سال گذشته اعلام کرد که قابلیت‌های ایر پلی 2 و هوم کیت تنها برای تلویزیون‌هایی که از سال 2019 به بعد عرضه شده‌اند، ارائه می‌شود. به این ترتیب 20 هزار کاربر در سراسر دنیا اطلاعیه‌ای را آماده و امضا کردند که این ویژگی در اختیار دارندگان تلویزیون‌های قدیمی‌تر نیز قرار گیرد. حالا به نظر می‌رسد که این اطلاعیه به اندازه کافی تأثیرگذار بوده و مقامات ال‌جی به این درخواست پاسخ مثبت داده‌اند.

اگر به خاطر داشته باشید، مسئولان ال جی در ماه آگوست اعلام نمودند که اپلیکیشن اپل تی وی برای تلویزیون‌های هوشمند تولید شده در سال 2018 نیز عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)