خانهاخبار
برندگان و بازندگان محصولات اپل در سال 2020

برندگان و بازندگان محصولات اپل در سال 2020

در این مطلب، بهترین و بدترین محصولات اپل در سال جاری میلادی را معرفی خواهیم کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۹

2020 سال بسیار سختی برای تمامی اشخاص بود، مخصوصا برای شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند که از جمله آن‌ها می‌توان به برند اپل اشاره کرد. محصولات زیادی در این سال توسط کوپرتینویی‌ها معرفی شدند که در این مطلب می‌خواهیم آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و مورد استقبال یا عدم استقبال قرار گرفتن آن‌ها توسط مشتریان را از این طریق ارزیابی خواهیم کرد.

برنده شماره یک: آیفون SE 2020

image

 

این محصول در ماه آوریل پا به عرصه گوشی‌های هوشمند گذاشت و از همان ابتدا، با اقبال عمومی خوبی مواجه شد. آیفون SE 2020 با جمع آوری قطعات آیفون 8، ارتقاء دوربین به 12 مگاپیکسل (دوربین آیفون 10R) و بهره گیری از تراشه A13 Bionic (پردازنده آیفون 11) و البته، قیمت 400 دلاری خود توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

از زمان عرضه این گوشی هوشمند، فروش بالای آن باعث شده تا این محصول پشت سر آیفون 11 قرار گیرد.

برنده شماره دو: آیفون 12

image

 

آیفون 12 که به تازگی معرفی شده، توانسته مسیر موفق آیفون 11 را ادامه داده و در شاخه فروش، از نسل پیشین خود نیز سبقت بگیرد. بهره گیری از نمایشگر OLED بسیار با کیفیت، زبان طراحی جدید آن، حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر، طراحی تخت، دوربین‌های با کیفیت‌تر، رنگ بندی جدید و قیمت مشابه، باعث شده تا آیفون 12 با اقبال عمومی خوبی مواجه شود.

بازنده شماره یک: آیفون 12 پرو

image

 

آیفون 12 پرو در مقایسه با آیفون 12، با ارتقاء دو گیگابایتی رم (رسیدن به 6 گیگابایت)، اضافه شدن لنز تله فوتو، حافظه بیشتر و جنس بدنه متفاوتی همراه شده است. تمامی این موارد باعث شده تا قیمت آن 200 دلار نسبت به آیفون 12 افزایش پیدا کند. بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که این 200 دلار را ذخیره کرده و آیفون 12 را خریداری نمایید.

برنده شماره سه: آیفون 12 پرو مکس

image

 

این محصول را می‌توان بهترین و گران ترین محصول اپل در حوزه گوشی‌های هوشمند به حساب آورد. آیفون 12 پرو مکس با فروش بالا و استقبال خوب مشتریان، توانسته تا به محصولی مهم تبدیل شود. لنز‌های آیفون 12 پرو مکس، بزرگ ترین گزینه در میان آیفون‌ها به شمار می‌رود و سیستم لرزشگیر آن‌ها نیز کاملا منحصر به فرد است. نمایشگر بزرگ آن نیز زبانزد خاص و عام است.

بازنده شماره دو: شارژر مگ سیف اپل

image

 

مهندسان اپل با قرار دادن مگنت‌های کوچکی در پشت بدنه آیفون‌های جدید، قابلیت شارژ از طریق سیستم آهنربایی را از این طریق برای کاربران فراهم کرده‌اند. محصولات مبتنی بر مگ سیف این روزها به تعداد زیاد در فروشگاه‌ها مشاهده می‌شوند. اما از آن جا که این شارژر قدرت زیادی برای نگهداشتن آیفون‌ها نداشته و در صورت آن که آیفون را به این شارژر متصل کرده و از کابل مگ سیف این محصول را در دستان خود نگه دارید، اتصال میان شارژر و آیفون آنچنان مقاوم نبوده و این گوشی هوشمند به سمت زمین سقوط می‌کند. چنین موضوعی برای یک لوازم جانبی 60 دلاری اصلا قابل قبول نیست.

برنده شماره چهار: اپل واچ SE

image

 

از‌آن جا که محصولات مقرون به صرفه اپل از فروش قابل قبولی برخوردار بوده‌اند، کوپرتینویی‌ها Apple Watch SE را نیز طراحی، تولید و عرضه نمودند. این محصول با اغلب قابلیت‌های اپل واچ سری 6 همراه است، اما قیمت 280 دلاری برای سایز 40 میلیمتر و 309 دلاری برای سایز 44 میلیمتر آن در نظر گرفته شده است.

برنده شماره پنج: آیفون 12 مینی

image

 

اپل با تولید این محصول، بهترین گوشی هوشمند کامپکت سال 2020 را به مشتریان تقدیم کرد. آیفون 12 مینی به واقع یک محصول مینی و کوچک است. اگر این گوشی هوشمند را با اکسپریا 5 II یا پیکسل 5 گوگل مقایسه کنیم، باز هم آيفون 12 مینی کوچک ترین سایز را دارا خواهد بود. با وجود سایز وابعاد کامپکت این محصول، مشخصات سخت‌افزاری آن مانند تراشه A14 Bionic، نمایشگر OLED، سیستم تشخیص چهره، دو دوربین فوق العاده، مقاومت در برابر آب، شارژ بی سیم و اسپیکرهای استریو با سایر مدل‌‌های این خانواده برابری می‌کند.

بازنده شماره سه: هدفون ایرپادز مکس

image

 

اپل در نهایت هدفون رو گوشی خود را با نام AirPods Max معرفی کرد. این محصول با کیفیت صدای فوق العاده و سیستم حذف نویز فعال بسیار قوی همراه است. اما قیمت 550 دلاری آن، بسیاری از خریداران را به شک وا می‌دارد. چرا که هر دو هدفون XM4-1000 سونی و Bose 700 را می‌توانید تقریبا این قیمت، خریداری نمایید.

ایرپادز مکس از قابلیت انعطاف برخوردار نبوده، وزن آن نسبتا سنگین است و به همراه یک کیس تقریبا زشت عرضه می‌شود!

برنده شماره شش: تراشه اختصاصی M1

image

 

با تمام شایعات و حرف و حدیث‌ها، اخیرا شاهد رونمایی از پردازنده اپل سیلیکون با نام M1 بودیم. محصول اپل که با عنوان One More Thing در سال جاری میلادی (2020) معرفی شد، تراشه اختصاصی مبتنی بر ARM با نام M1 بود که برای لپ تاپ و سیستم‌های دسکتاپ طراحی و ساخته شده است. این چیپست که مدل پیشرفته‌تر تراشه A14 Bionic است، روی مک بوک پرو 13 اینچی، مک بوک ایر 13 اینچی و مک مینی جدید که هر سه چندی پیش به دنیای تکنولوژی معرفی شدند، قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)