خانهاخبار
مشخصات لپتاپ هوآوی با پردازنده کایرین لو رفت!

مشخصات لپتاپ هوآوی با پردازنده کایرین لو رفت!

مشخصات سخت‌افزاری لپ تاپ جدید هوآوی افشا شد.
۱۳۹۹/۱۰/۷

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش حرف و حدیث‌هایی در مورد مشغول به کار بودن مهندسان هوآوی روی محصولی با پردازنده اختصاصی به گوش می‌رسید. در حالی که اخیرا مسئولان این کمپانی کره‌ای این موضوع را تأیید کرده و اظهار داشتند که کامپیوتر شخصی آن‌ها با پردازنده اختصاصی HiSilicon ARM در دست توسعه است، اما امروز شاهد انتشار تصویری از جعبه یک لپتاپ هستیم که علاوه بر تراشه، برخی دیگر از مشخصات سخت‌افزاری آن را نیز افشا کرده است.

image

 

این تصویر در شبکه اجتماعی چینی Weibo و توسط شخصی قابل اعتماد منتشر شده است. این محصول با پردازنده Kirin 990، هشت گیگابایت رم و نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080p همراه بوده و به حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD نیز مجهز شده است. این لپتاپ به صورت پیش فرض با سیستم عامل Deepin OS 20 که بر پایه لینوکس توسعه یافته، همراه بوده و امکان ارتقاء به پلتفرم هارمونی او اس را نیز دارا است.

نام این لپتاپ در حال حاضر، Qingyun L410 اعلام شده و به نظر می‌رسد که نسخه ارزان قیمت میت بوک 14 باشد. از آن جا که تراشه کایرین 990 به طور پیش فرض از تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی پشتیبانی می‌کند، لذا ممکن است این لپتاپ نیز از فناوری 5G پشتیبانی کند.

با تمام این تفاسیر و از آن جا که می‌دانید، این لپ تاپ مطمئنا پیش از عرضه جهانی، ابتدا در کشور چین در دسترس کاربران و خریداران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که آیا مسئولان هوآوی تصمیمی برای عرضه آن به صورت جهانی خواهند گرفت یا خیر. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار این محصول خواهد بود.

با توجه به مشخصات سخت افزاری عنوان شده و مواردی که در تصویر مشاهده کردیم، به نظر شما آیا این لپتاپ می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کرده و از فروش بالایی برخوردار خواهد بود یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۱۰/۹
کمپانی کره ای؟