خانهاخبار
مشخصات Vivo X60 Pro از طریق مرجع TENAA لو رفت

مشخصات Vivo X60 Pro از طریق مرجع TENAA لو رفت

مرجع چینی TENAA به‌تازگی از ثبت موبایلی خبر داده که احتمالا همان Vivo X60 Pro است. این گوشی یکی از سه عضو احتمالی خانواده X60 خواهد بود
۱۳۹۹/۱۰/۷

ویوو چند هفته پیش سه گوشی جدید با شماره مدل‌های V2059A, V2047A و V2046A را در مرجع 3C چین ثبت کرد. احتمال داده می‌شود که این محصولات اعضای خانواده Vivo X60 باشند. V2047A هفته پیش در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ نیز حاضر شده بود و احتمالا این دستگاه را با نام تجاری Vivo X60 یا X60 پرو خواهیم دید. حالا امروز افشاگر معروف، Digital Chat Station از ثبت X60 پرو در مرجع TENAA خبر داده است.

ویوو X60 پرو دارای ابعاد ۱۵۸ در ۷۳ در ۷.۵۹ میلی‌متری و وزن ۱۷۸ گرمی است. این گوشی نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD معادل ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسلی دارد. تصاویر رسمی X60 پرو موبایلی را نشان می‌دهد که از دوربین سلفی حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر استفاده می‌کند و لبه‌های صفحه هم خمیده است.

این تلفن هوشمند یک باتری ۴۱۳۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و طبق اعلام TENAA از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده X60 پرو چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ خواهد بود. این موبایل با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۱ با پوسته OriginOS به بازار می‌آید.

گوشی مذکور از دوربینی چهارگانه بهره می‌برد که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی دارد. X60 پرو برای دوربین سلفی از سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به پشتیبانی از کارت حافظه و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)