خانهاخبار
خانواده شیائومی Mi 11 رسما بدون آداپتور شارژر عرضه می‌شود

خانواده شیائومی Mi 11 رسما بدون آداپتور شارژر عرضه می‌شود

مدیرعامل شرکت شیائومی در پستی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد که خانواده آتی پرچمداران این شرکت برای حفاظت از محیط زیست بدون آداپتور شارژر وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۶

به دنبال شایعاتی که در چند روز اخیر پخش شده بود، امروز مدیرعامل شیائومی، لی جون، رسما تایید کرد که سری Mi 11 بدون آداپتور شارژر وارد بازار می‌شود. با این حساب، در جعبه این خانواده فقط کابل شارژر USB-C را خواهید دید. آقای جون می‌گوید این تصمیم با هدف حفاظت از محیط زیست صورت گرفته چون حذف شارژر به کاهش اندازه جعبه محصولات کمک می‌کند.

مدیرعامل شيائومی افزود که این تصمیم ممکن است توسط عده‌ای پذیرفته نشود یا انتقاداتی را در پی داشته باشد. با این حال، او پرسید که انتخاب چه راهی بین ادامه دادن به ارائه لوازم جانبی متعارف و محافظت از محیط زیست بهتر خواهد بود.

در میان شرکت‌های بزرگ دنیای موبایل، اپل اولین شرکتی بود که آداپتور شارژر و ایرپاد سیمی را از جعبه سری آیفون ۱۲ حذف کرد. حالا در گزارش‌ها شنیده شده که سامسونگ هم آداپتور شارژر را از سری گلکسی S21 حذف می‌کند.

شیائومی در چند روز اخیر تایید کرد که سری می ۱۱ از محافظ گوریلا گلس ویکتوس، سیستم صوتی Harman Kardon و وای‌فای 6E استفاده خواهد کرد. این سری اولین خانواده‌ای خواهد بود که به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود. همچنین گفته شده که می ۱۱ پرو نمایشگری از نوع امولد با رزولوشن +QHD و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. این خانواده در تاریخ ۸ دی معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

؟

۱۳۹۹/۱۰/۶
به خاطر محیط زیست نیست به خاطر جیب خودشونه قبلا با 900 دلار گوشی باشارژر میدادن الان باهمون قیمت بدون شارژر که بعد 30 تا 50 دلار هم پول شارژ بگیرن بعد میگن به خاطر محیط زیست, اره ارواح ....... . اپل هر کاری کرد ایا هم همون.........

سجاد

۱۳۹۹/۱۰/۶
ای بابا برداشتن شارژر شده مد روز?
خداروشکر اپل تو گونی گوشیاش نمیده