خانهاخبار
بخشی از ویژگی‌های وان پلاس 9 در تصاویر زنده جدید آن لو رفت

بخشی از ویژگی‌های وان پلاس 9 در تصاویر زنده جدید آن لو رفت

وان پلاس 9 احتمالا در ماه مارس معرفی می‌شود و اگرچه زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی مانده، ولی حالا دو تصویر زنده جدید از این گوشی منتشر شده که برخی از ویژگی‌های آن را لو می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۰/۶

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، وان پلاس مشغول برنامه‌ریزی برای معرفی سه پرچمدار جدید تحت عناوین وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9 لایت یا 9E است. در شایعه‌ای جدید تصاویر زنده وان پلاس 9 منتشر شده و طراحی دوربین سلفی آن را تایید می‌کند. همچنین، می‌توانیم اطمینان پیدا کنیم که این گوشی قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس خواهد داشت.

تاکنون تنها موبایل شرکت وان پلاس که از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کرد وان پلاس ۸ پرو بود. در نتیجه، تصور می‌کردیم که این قابلیت فقط برای مدل‌های پرو پرچمداران وان پلاس رزرو شده است، چون وان پلاس 8T هم به آن مجهز نشد. اما حالا وجود این قابلیت در وان پلاس ۹ شرایط را تغییر می‌دهد.

وب‌سایت 91mobiles در گزارشی به ظرفیت باتری و سرعت شارژ سیمی این دستگاه نیز اشاره کرده است. این وب‌سایت می‌گوید وان پلاس ۹ یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس سری جدید پرچمدارانش را در اواسط ماه مارس معرفی کند، در نتیجه هنوز زمان نسبتا زیادی باقی مانده و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در این فاصله شایعات و گزارش‌های بیشتری ما را با اعضای خانواده وان پلاس ۹ آشنا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)