خانهاخبار
هوآوی Enjoy 20 SE با Kirin 710A و قیمت مناسب از راه رسید

هوآوی Enjoy 20 SE با Kirin 710A و قیمت مناسب از راه رسید

موبایل جدید هوآوی نمایشگری باکیفیت، پردازنده‌ای میان‌رده، اندروید 10 و دوربین سه‌گانه‌ای دارد که لنز اصلی آن 13 مگاپیکسلی است.
۱۳۹۹/۱۰/۳

هوآوی امروز علاوه بر معرفی نووا ۸ و نووا ۸ پرو از تلفن هوشمند دیگری به نام Enjoy 20 SE پرده برداشت. این محصول موبایلی اقتصادی است که از 4G پشتیبانی می‌کند و مخاطبان خاصی را هدف قرار داده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این تلفن هوشمند بیندازیم.

هوآوی اینجوی 20 SE نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد که در مرکز بخش بالایی آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی در قاب عقب دوربینی سه‌گانه دارد که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی است.

image

قلب تپنده اینجوی 20 SE چیپست Kirin 710A است که به همراه ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. البته اگر بخواهید می‌توانید این مقدار حافظه را با کمک کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

اینجوی 20 SE به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10.1 استفاده می‌کند و انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد. این گوشی از دو سیم کارت 4G، وای‌فای تک بانده، بلوتوث ۵.۱، جی‌پی‌اس، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های اینجوی 20 SE می‌توانیم به حسگر اثر انگشت جانبی، شتاب‌سنج، سنسور تشخیص نور محیطی، قطب‌نما و سنسور مجاورت اشاره کنیم. ابعاد این موبایل ۱۶۵ در ۷۶ در ۹.۲۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۶ گرم است. اینجوی 20 SE در رنگ‌های سبز، مشکی و طلایی عرضه می‌شود. هوآوی تلفن هوشمند جدید خود را در مدل ۴ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۱۹۹ دلار و در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)