خانهاخبار
گواهی FCC گلکسی اس 21 اولترا، یکی از ویژگی‌های کلیدی آن را افشا کرد

گواهی FCC گلکسی اس 21 اولترا، یکی از ویژگی‌های کلیدی آن را افشا کرد

یکی از قابلیت‌های مهم Galaxy S21 Ultra مشخص شد.
۱۳۹۹/۱۰/۴

سامسونگ در ماه جاری میلادی، اعلام نمود که گلکسی نوت 21 سال آینده در کنار محصولات دیگر سری کهکشانی‌ها معرفی خواهد شد. همچنین مدتی است که برخی رسانه‌های خبری، از عرضه گلکسی اس 21 اولترا با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen خبر می‌دهند.

امروز گلکسی اس 21 اولترا با شماره ساخت SMG998B موفق به دریافت تأییدیه FCC شد که در متن آن، به امکان پشتیبانی این محصول از قلم اس پن اشاره شده است. این محصول همچنین به ویژگی Hover functionality نیز مجهز خواهد بود و به این ترتیب، نیازی به برخورد قلم به صفحه نمایش برای انجام برخی وظایف وجود نخواهد داشت. تصویر اسکرین شات زیر را برای اطلاع دقیق‌تر از این موضوع مشاهده و مطالعه کنید:

image

 

البته نباید انتظار داشته باشید که قلم اس پن به همراه گلکسی اس 21 اولترا و درون جعبه آن قرار گیرد. اما جای تعجبی نخواهد بود اگر چنین اتفاقی روی داده و قلم S Pen به همراه قوی ترین عضو پرچمداران جدید، در دسترس خریداران قرار گیرد. از آن جا که در طراحی این محصول، محفظه‌ای برای قرارگیری قلم اس پن در نظر گرفته نشده است، لذا برای حمل آن در اماکن مختلف، نیاز به کیس‌های محافظ مخصوصی دارید که سامسونگ، طراحی و تولید آن‌ها را نیز بر عهده گرفته است.

گواهی FCC جدید، برخی ویژگی‌های ارتباطی گلکسی اس 21 اولترا را نیز مشخص کرده است:

  • پشتیبانی از UWB
  • NFC
  • قابلیت شارژ بی سیم معکوس
  • شارژ وایرلس
  • Wi-Fi 6E

image

 

خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ اواسط ماه ژانویه، یعنی کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. این روزها شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون این محصولات در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. اما با تمام این تفاسیر، باید تا روز موعود منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از شایعات نقل شده، رنگ واقعیت به خود گرفته و در محصول نهایی، گنجانده خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)