خانهاخبار
مدیر ریلمی وجود موبایل Race با اسنپدراگون 888 را تایید کرد

مدیر ریلمی وجود موبایل Race با اسنپدراگون 888 را تایید کرد

یکی از مدیران شرکت ریلمی تایید کرده که Race عضوی از سری جدید محصولات این شرکت خواهد بود و از چیپست اسنپدراگون 888 کوآلکام استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۴

چند وقت پیش در گزارشی اعلام شد که ریلمی در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدی به‌نام Race با شماره مدل RMX2202 است. این دستگاه از اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، اندروید ۱۱ و پوسته Realme UI 2.0 استفاده می‌کند. حالا یکی از مدیران شرکت رسما اسم رمز Race را تایید کرده و می‌گوید که این گوشی عضوی از یک سری جدید خواهد بود.

شو چی چِیس، معاون ارشد ریلمی، می‌گوید این محصول از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و در سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید. البته او تاریخ دقیقی را برای عرضه این دستگاه مشخص نکرده اما انتظار داریم که این تلفن هوشمند را در حوالی ژانویه یا فوریه سال میلادی آینده ببینیم.

در گزارشی دیگر، افشاگر معروف، آیس یونیورس، تصویری از Realme Race را منتشر کرده و مدعی است که این گوشی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و قابی با بافت شبه-چرمی دارد. پرداخت ریلمی Race احتمالا شبیه موبایلی است که پیش‌تر با نام Realme 7 Pro SE Sun Kissed Leather Edition از این شرکت به بازار آمد.

image

در تصویر افشایی از Race لوگوی ریلمی را می‌بینیم که در گوشه بالای سمت راست بدنه قرار گرفته و زیر آن عبارت Power Design دیده می‌شود. همچنین می‌توانید ببینید که دکمه پاور با پوششی زرد رنگ در سمت راست بدنه تعبیه شده است. با توجه به این‌که دکمه پاور حسگر اثر انگشت ندارد، این حسگر احتمالا باید به زیر نمایشگر منتقل شده باشد.

البته هنوز با اطمینان نمی‌توانیم بگوییم که این تصویر متعلق به ریلمی Race است یا نه، چون چندی پیش وب‌سایت GSMArena تصویری از این گوشی را منتشر کرده بود که طراحی متفاوتی داشت و از ماژول دوربین دایره‌ای در مرکز قاب عقب استفاده می‌کرد. آن تصویر را در ادامه می‌بینید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)