خانهاخبار
سامسونگ گلکسی Z Flip 5G به‌­روزرسانی One UI 3 را دریافت می­‌کند

سامسونگ گلکسی Z Flip 5G به‌­روزرسانی One UI 3 را دریافت می­‌کند

این اسمارت­فون اولین گوشی تاشوی سامسونگ است که به‌­روزرسانی بر اساس اندروید 11 را دریافت می­‌کند.
۱۳۹۹/۱۰/۳

image

 

ماه‌­هاست سامسونگ در حال آزمایش نرم‌­افزار One UI 3 بر پایه اندروید 11 است و حال به نظر می­‌رسد دیوایس دیگری قرار است آپدیت رسمی پایدار خود را دریافت کند. دارندگان گلکسی Z Flip 5G که دیوایس خود را فعال کرده باشند پیش از آغاز تعطیلات سال نو میلادی به‌­روزرسانی را دریافت خواهند نمود.

One UI 3 برای دارندگان Z Flip 5G در سوئیس عرضه‌شده است. نسخه F707BXXU1CTL6 پَچ امنیتی دسامبر در کنار انبوهی از فیچرهای جدید و قدرتمند را شامل می­‌شود. کنترل بهبودیافته رسانه‌­ای، هشدارهای مکالمه‌­ای و بسیاری دیگر از به‌­روزرسانی‌­ها در دسترس قرار می­‌گیرند. مشخص است که ویژگی­‌های اندروید 11 همراه با پیشرفت­‌های پوسته One UI رابط کاربری بسیار چشم‌­نوازی را فراهم می‌­آورند.

سامسونگ اوایل ماه در جدول زمانی به‌­روزرسانی One UI 3 اعلام کرد Z Flip  در هفته­‌های آتی آپدیت خود را دریافت خواهد کرد و تا پایان ژانویه 2021 برای همگان فعال خواهد شد. با انتشار این به‌­روزرسانی در سوئیس به نظر می‌­رسد تخمین سامسونگ صحت داشته باشد.

تاکنون خبری مبنی بر انتشار گسترده‌­تر این به‌­روزرسانی منتشرنشده است اما شما می­توانید با مراجعه به Settings->Software update از دریافت این آپدیت مطلع شوید. کمپانی کره­‌ای سخت در تلاش است تا این به‌­روزرسانی برای طیف وسیع‌­تری از کاربران عرضه شود. همچنین برای برخی گوشی­‌های گلکسی نوت 20 در پایان هفته گذشته آپدیت One UI 3 مشاهده شد.

در ادامه، تغییرات One UI 3 را مشاهده می‌کنید

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)