خانهاخبار
رندر جذاب و شماتیک گوشی آنر V40 فاش شد

رندر جذاب و شماتیک گوشی آنر V40 فاش شد

در تصاویر جدیدی که از آنر V40 منتشر شده موبایلی با دوربین اصلی دایره‌ای و دوربین جلویی را می‌بینیم که درون حفره‌ای قرصی‌شکل روی صفحه نمایش آن پیداست.
۱۳۹۹/۱۰/۲

مدیرعامل آنر اخیرا در مصاحبه‌ای قول داد که به‌زودی اولین موبایل مستقل خود را پس از جدایی از هوآوی معرفی می‌کند، و تقریبا با اطمینان می‌توان گفت که این گوشی آنر V40 خواهد بود. متاسفانه اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نیست، اما امروز گزارشی منتشر شده که تصویر جذابی را از این گوشی فاش می‌کند.

رندر و شماتیک آنر V40 محصولی با ماژول دوربین دایره‌ای را نشان می‌دهد که در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است. V40 برای دوربین سلفی از حفره‌ای قرصی‌شکل استفاده می‌کند که احتمالا شامل دو سنسور است. همچنین به نظر می‌رسد که نمایشگر این دستگاه لبه‌های خمیده دارد. اگر دقیق‌تر به ماژول دوربین اصلی V40 نگاه کنیم، می‌توانیم دوربینی با لنز انحنادار، محصول همکاری با برند Leica، را ببینیم.

image

ماژول دوربین عقب آنر V40 به لحاظ ظاهری شبیه ساعت‌های کلاسیک به نظر می‌رسد. شماتیک این گوشی هم حاکی از آن است که اندازه حفره دوربین سلفی حدود ۲۰ درصد نسبت به قبل کوچک‌تر شده است. در بخش پایینی بدنه هم شاهد حضور درگاه USB-C، شکاف سیم کارت و بلندگو خواهیم بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)