خانهاخبار
مشخصات Moto G Play 2021 در گوگل پلی کنسول رویت شد

مشخصات Moto G Play 2021 در گوگل پلی کنسول رویت شد

پلتفرم گوگل پلی کنسول از ثبت گوشی جدیدی از موتورولا به نام موتو جی پلی 2021 خبر داده که قرار است جانشین موتو G9 پلی 2021 شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱

طبق گزارش‌های اخیر، موتورولا در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدی به‌نام Moto G Play 2021 است. این گوشی جانشینی برای Moto G9 Play محسوب می‌شود که چند ماه پیش معرفی شد. موتو جی پلی ۲۰۲۱ اخیرا از گوگل پلی کنسول سردرآورده و بخشی از مشخصات آن فاش شده است.

گوگل پلی کنسول می‌گوید این موبایل از اسم رمز Guama استفاده می‌کند و نمایشگری با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی دارد که تراکم پیکسلی آن را به ۲۸۰ پیکسل بر هر اینچ می‌رساند. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. قلب تپنده موتو جی پلی ۲۰۲۱ تراشه‌ای موسوم به SM4250 است که همان اسنپدراگون ۴۶۰ به حساب می‌آید. این گوشی همچنین ۴ گیگابایت رم خواهد داشت.

این مرجع تصویری از موتو جی پلاس را هم منتشر کرده که البته نمی‌دانیم واقعی است یا صرفا جهت تکمیل پروفایل این گوشی در آن‌جا بارگذاری شده. بر اساس این تصویر، موتو جی پلی ۲۰۲۱ برای دوربین سلفی از ناچی قطره‌ای استفاده می‌کند و حاشیه پایینی نمایشگر آن نسبتا ضخیم است. در سمت راست بدنه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را می‌بینیم.

موتو جی پلی ۲۰۲۱ ماه پیش در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده بود. گیک‌بنچ گفته بود که این گوشی اسنپدراگون ۶۶۲ دارد، ولی ظاهرا به اشتباه نام چنین تراشه‌ای را اعلام کرده بود. طبق گزارش‌های قبلی می‌دانیم که موتو جی پلی ۲۰۲۱ نمایشگری ۶.۵ اینچی با دوربین سلفی حفره‌ای دارد. در قاب عقب این گوشی دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که با یک فلش LED همراه شده است.

همچنین، قاب عقب میزبان حسگر اثر انگشت فیزیکی خواهد بود. ابعاد موتو جی پلی ۱۶۵ در ۷۵ در ۹.۵ میلی‌متر است و گفته شده که این دستگاه از شماره مدل XT-2117 استفاده می‌کند. مضاف بر این، گواهی مرجع TUV Rheinland نشان داده بود که ظرف باتری موبایل موتورولا ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)