خانهاخبار
گوشی آنر V40 گواهینامه 3C را دریافت کرد

گوشی آنر V40 گواهینامه 3C را دریافت کرد

همه‌ علاقمندان به حوزه گوشی‌های هوشمند مدت‌هاست منتظر معرفی رسمی گوشی مستقل برند آنر هستند و به نظر می‌رسد یک گام دیگر برای رسیدن به این مقصود طی شده است.
۱۳۹۹/۹/۳۰

از زمان جدایی رسمی برند آنر از شرکت هواوی، این برند در تلاش است تا اولین گوشی مستقل خود را رونمایی کند. قطع تمامی روابط با هواوی بدین معناست که شرکت آنر می‌تواند با کسب جواز لازم با شرکت‌های آمریکایی همکاری کند و از تکنولوژی آن‌ها بهره ببرد. طبق احتمالاتی که پیش‌بینی شده، گوشی آنر V40 اولین محصول این برند پس از جدایی از هواوی خواهد بود. این دستگاه پیش‌تر با شماره مدل YOK-AN10 در دیتابیس وبسایت TENNA مشاهده شده بود. اکنون نیز این گوشی توانسته است گواهینامه 3C چین را دریافت نماید. گواهینامه مذکور نشان می‌دهد که گوشی آنر V40 طبق شماره HW-110600C00 از تکنولوژی شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و آداپتور آن نیز در جعبه گوشی وجود خواهد داشت.

image


نکته قابل توجه این است که گوشی‌های سری میت ۴۰ و نوا ۸ از شارژر HW-110600C00 استفاده می‌کنند. این شارژر در ابتدای ماه جولای سال جاری گواهینامه خود را دریافت کرد و می‌تواند قدرتی معادل ۶۶ وات را برای تامین انرژی گوشی فراهم کند. سه مدل از سری V40 آنر در فروشگاه جین دونگ مشاهده شده است و انتظار می‌رود این سری در ماه بعدی به صورت رسمی معرفی شوند.
سری آنر V40 از بسیاری جهات به سری نوا ۸ هواوی شبیه است. این گوشی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و صحفه نمایش ۶.۷۲ اینچی آن رزولوشنی FHD+ دارد. این گوشی از شارژ سریع ۶۶ واتی سیمی بهره می‌برد و از شارژ ۴۴ واتی وایرلس پشتیبانی می‌کند. گوشی آنر V40 از دوربینی با وضوح ۵۰ مگاپیکسل بهره می‌جوید که در چینشی سه‌گانه قرار گرفته است. نسخه پرو پلاس دوربینی چهارگانه خواهد داشت. ناچ گوشی به صورت قرصی شکل بر روی صحفه نمایش قرار می‌گیرد و دوربین سلفی از وضوح ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و در کنار آن از سنسور عمق میدان استفاده می‌کند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)