خانهاخبار
یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در آیفون 13 مشخص شد

یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در آیفون 13 مشخص شد

آیفون‌های سال آینده به یک فناوری جذاب مجهز خواهند شد.
۱۳۹۹/۹/۳۰

بر اساس گزارش مک رومورز و طبق اعلام یکی از تحلیل گران با نام Blayne Curtis، آیفون 13 احتمالا به نسل جدیدی از تکنولوژی وای فای با نام Wi-Fi 6E مجهز خواهد بود که برخی بهبودها را با خود به همراه خواهد آورد.

توضیح کوتاه زیر توسط وی پیرامون فناوری جدید اعلام شده است:

فناوری Wi-Fi 6E با همان قابلیت‌ها و توانایی‌های وای فای 6 از جمله قدرت پردازش اطلاعات بیشتر، تأخیر کمتر و سرعت تبادل اطلاعات فوق‌العاده زیاد همراه خواهد بود و پهنای باند آن نیز به 6 گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. طیف اضافه شده، فضای بیشتری بین امواج 2.4 و 5 گیگاهرتزی وای فای ایجاد خواهد کرد و در نتیجه، محصولاتی که به وای فای 6E مجهز هستند پهنای باند بیشتری داشته و تداخل کمتری نیز میان آن‌ها ایجاد خواهد شد.

image

 

آقای Vijay Nagarajan، یکی از متخصصصان شرکت تولید چیپ Broadcom معتقد است که پهنای باند 6 گیگاهرتزی وای فای، یکی از جذاب ترین موارد برای کاربران در بیست سال اخیر به حساب می‌آید.

متن کامل سخنان کوتاه وی به شرح زیر است:

پهنای باند 6 گیگاهرتزی و ترکیب شدن آن با امواج وای فای، یکی از جالب ترین اتفاقات در بیست سال اخیر برای کاربران خواهد بود. به این ترتیب شاهد خلق محصولاتی مبتنی بر واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خواهیم بود که حتی فکرشان هم هیچ گاه به ذهن‌مان خطور نکرده است.

تحلیل گران دنیای تکنولوژی برای افرادی که منتظر رونمایی از آيفون SE پلاس هستند، اخبار خوبی را همراه نداشته و مدعی شده‌اند که اپل در سال آینده، گوشی هوشمند مقرون به صرفه‌ای را معرفی نخواهد کرد.

image

 

در خصوص آیفون SE تحلیل گران به این موضوع اشاره کرده‌اند که کوپرتینویی‌ها، برنامه‌ای برای رونمایی از چنین محصولی در سال آینده ندارند. در حالی که برخی افراد بر این باور هستند که نسخه بزرگتر آیفون SE با نمایشگر 5.5 یا 6.1 اینچی در آینده رونمایی خواهد شد، اما تحلیل گران بر این باور هستند که هیچ گونه نشانه‌ای پیرامون چنین محصولی مشاهده نشده است و بعید به نظر می‌رسد که اپل، دست به چنین اقدامی بزند. در ماه آوریل سال جاری میلادی (2020) آقای مینگ چی کو اعلام نمود که تولید و عرضه آيفون SE با نمایشگر بزرگتر‌، به نیمه دوم سال آینده موکول شده است.

با وجود تمام شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون آیفون 13، این محصول در ماه سپتامبر سال آینده میلادی (2021) بدون هیچ تأخیری به صورت رسمی معرفی خواهد شد و پس از آن، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۹/۹/۳۰
اینا همش حرفه مفته !
نگاه کنید که هر سال حتی یک روز بعد از معرفی آیفون میگن آیفون سال دیگه اله میکنه و بهله می کنه و ...
در آخر هم همون دستگاه به قیمت بیشتر
...