خانهاخبار
آيا رکورد فروش آیفون‌ها در سال آینده شکسته می‌شود؟

آيا رکورد فروش آیفون‌ها در سال آینده شکسته می‌شود؟

سال 2021، احتمالا یک سال هیجان انگیز برای آيفون‌های اپل به حساب خواهد آمد.
۱۳۹۹/۹/۲۹

اپل در سال جاری میلادی (2020) استراتژی طراحی، تولید و عرضه آيفون‌های خود را با تغییر مواجه کرد و به جای سه مدل، از پنج مدل مختلف رونمایی کرد که البته یکی از آن‌ها، صرفا بازار گوشی‌های هوشمند میان رده را هدف گرفته بود. اگر سال آينده نیز چنین اتفاقی روی دهد، می‌توانیم امیدوار باشیم که رکورد فروش آیفون‌ها که تا این لحظه در دست آيفون 6 است، شکسته شده و سال 2021، یک سال هیجان انگیز از نظر فروش آيفون برای کوپرتینویی‌ها لقب گیرد.

آقای Daniel Ives یکی از تحلیل گران موسسه Webush ضمن ارسال اطلاعیه‌ای برای وب سایت اپل اینسایدر، از موفقیت آيفون‌های جدید سخن گفته است. او در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که کمپانی اپل در سال‌های اخیر، چنین موفقیتی در زمینه فروش آیفون‌ها را تجربه نکرده بود. چنین اتفاقی پیش‌تر، هنگام معرفی و عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس (در سال 2014) روی داد و این محصولات در سال 2015، با فروش 230 میلیونی روبرو شدند. اما از آن زمان تا به حال، میزان فروش گوشی‌های هوشمند اپل آنچنان که باید و شاید، شگفت انگیز نبوده است.

با تمام این تفاسیر، آقای ایوز معتقد است که 2021، سالی هیجان انگیز برای کوپرتینویی‌ها خواهد بود و پیش بینی کرده است که حدودا 250 میلیون آيفون در این سال به فروش خواهد رسید. گزارشی دیگر حاکی از آن است که اپل ضمن مذاکره با تولید کنندگان، قصد دارد تا میزان تولید آيفون‌ها را حدودا سی درصد افزایش داده و در سه ماهه اول سال 2021، رقم تولید آيفون‌ها را به عدد 96 میلیون برساند که این موضوع شامل تمامی آیفون‌ها با نمایشگر OLED یا LCD خواهد شد. البته در این گزارش، اشاره‌ای به عدد 250 میلیون برای فروش آيفون‌ها در سال آینده نشده و آن‌ها، رقم 230 میلیون را برای آن در نظر گرفته‌اند.

image

 

اپل در سال جاری میلادی (2020) تقریبا برای تمامی افراد با سلایق مختلف، آیفونی با سخت‌افزار روز را طراحی و عرضه کرده است. از آیفون SE 2020 گرفته تا آيفون 12 پرو مکس. اما کوپرتینویی‌ها برای سال آینده، تنها چهار مدل از آیفون 13 را در نظر گرفته‌اند که مانند سال جاری، با تأخیر مواجه نشده و همزمان با موعد سالانه، یعنی در ماه سپتامبر به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. به این ترتیب مدیران اپل با جدیت تمام، با تولید کنندگان قطعات در حال مذاکره هستند تا از روند طراحی و تولید آيفون‌های 2021 اطمینان حاصل کرده و مانند سال جاری میلادی، تأخیری برای عرضه آن‌ها در میان نباشد.

خانواده آيفون 12 اپل با آمار فروش خوبی همراه بوده است و پیش بینی می‌شود که این روند در سال آینده، با معرفی و عرضه سری آیفون 13 ادامه داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)