خانهاخبار
پیش فروش گلکسی اس 21 در کشور چین آغاز شد

پیش فروش گلکسی اس 21 در کشور چین آغاز شد

سامسونگ روز گذشته، پیش فروش خانواده گلکسی اس 21 در چین را استارت زد.
۱۳۹۹/۹/۲۹

کمپانی سامسونگ که این روزها در صدر اخبار دنیای تکنولوژی به سر می‌برد، از روز گذشته روند پیش فروش گلکسی اس 21 در کشور چین را آغاز کرد. در وب سایت رسمی این برند، اعلام شده است که کاربران می‌توانند با پرداخت 100 یوآن چین (معادل 15 دلار) در طرح پیش خرید یکی از اعضای خانواده گلکسی اس 21 شرکت کرده و باقی هزینه دستگاه را هنگام تحویل، پرداخت نمایند.

image

 

روی این بنر به زبان چینی، عبارت چشمان خود را برای مشاهده آینده باز کن درج شده است.

بخش چینی وب سایت سامسونگ متأسفانه اسمی از گلکسی اس 21 نبرده است و از کد مخفی اولین پرچمدار سال 2021 برای نامگذاری این محصول استفاده کرده است. صفحه اصلی برای پیش فروش نیز با عنوان اولین پرچمدار 5G سال 2021 نامگذاری شده است. این بدان معناست که اعضای خانواده اس 21 سامسونگ، همراه با تکنولوژی 5G در کشور چین عرضه خواهند شد.

خوشبختانه افرادی که در نهایت مایل به خرید یکی از محصولات سری اس 21 نباشند، می‌توانند هزینه پرداخت شده به عنوان پیش خرید (100 یوآن چین) را دریافت نمایند. اما افرادی که در این طرح تا انتها حضور داشته باشند، ممکن است جزء یکی از 21 شخص خوش شانسی باشند که یکی از اعضای خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ به رایگان به آن‌ها هدیه داده خواهد شد.


گلکسی اس 21


گلکسی اس 21 پلاس

طبق پیش بینی‌ها، رویداد معرفی سری اس 21 سامسونگ در روز چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه به صورت رسمی برگزار خواهد شد. روند دریافت سفارشات نیز مدت کمی پس از این رویداد، آغاز می‌شود. اما این موضوع در کشور چین با سایر نقاط دنیا کمی متفاوت بوده و به همین دلیل است که پیش فروش این محصولات از هم اینک آغاز شده و علاقمندان به خرید، می‌توانند در این طرح شرکت کرده و شانس دریافت یک گوشی هوشمند جدید و رایگان را داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)