خانهاخبار
سونی سایبرپانک 2077 را از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد

سونی سایبرپانک 2077 را از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد

به دنبال مشکلات و باگ‌های پرتعداد سایبرپانک 2077، سونی این بازی را از فروشگاه خود حذف و امکان پس دادن پول خریداران را فراهم کرد.
۱۳۹۹/۹/۲۹

سونی ساعاتی پیش رسما اعلام کرد که سایبرپانک ۲۰۷۷ را از فروشگاه پلی استیشن حذف و امکان پس گرفتن پول برای کسانی که این بازی را به‌صورت دیجیتالی از این فروشگاه خریده‌اند فراهم می‌کند. در حال حاضر اگر بخواهید سایبرپانک را پس داده و پول خود را پس بگیرید، می‌توانید به سایتی که سونی آماده کرده بروید و با اکانت پلی استیشن خود این فرآیند را تکمیل کنید.

البته سونی اذعان کرد که عده‌ای ممکن است در استفاده از سرویس مرجوعی سایبرپانک مشکل داشته باشند، ولی اگر در فرصتی دیگر دوباره امتحان کنند، احتمالا مشکل‌شان برطرف خواهد شد. این بازی در حال حاضر از فروشگاه پلی استیشن حذف شده و در صورت جستجوی نام Cyberpunk 2077 نمی‌توانید آن را پیدا کنید. همچنین اگر از قبل لینک بازی را داشته باشید، به جای دکمه خرید با دکمه افزودن به فهرست آرزوها مواجه می‌شوید.

در فاصله تقریبا یک هفته‌ای از انتشار سایبرپانک ۲۰۷۷، بازیکنان با مشکلات و باگ‌های زیادی در بازی روبرو شده‌اند. این بازی با کمک قابلیت سازگاری روبه‌عقب روی PS5 اجرا می‌شود اما به دفعات کرش می‌کند و با گلیچ‌های گرافیکی زیادی مواجه است. شرایط در PS4 بسیار بدتر است و بازیکنان با مشکلات اجرایی، نرخ فریم و ترکیب بافت‌ها درگیر هستند.

اطلاعیه سونی به‌فاصله کوتاهی پس از عذرخواهی سی‌دی پراجکت رد و فراهم‌سازی امکان پس دادن بازی در هر دو پلتفرم پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود. با این حال، پیش‌تر به خاطر سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ی سونی در زمینه پس دادن بازی‌ها، خیلی از کسانی که نسخه دیجیتالی سایبرپانک ۲۰۷۷ را خریده بودند نمی‌توانستند بازی را پس بدهند.

در حال حاضر مشخص نیست که سایبرپانک ۲۰۷۷ چه زمانی به فروشگاه پلی استیشن برمی‌گردد. سونی در اطلاعیه خود می‌گوید بازی یادشده در قالب دیجیتالی تا اطلاع ثانوی از دسترس خارج می‌شود. همچنین معلوم نیست که آیا مایکروسافت هم برنامه مشابهی برای حذف سایبرپانک از فروشگاه دیجیتالی خود دارد یا نه. این شرکت هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده است.

سی‌دی پراجکت رد قول داده که با انتشار چند آپدیت مشکلات سایبرپانک ۲۰۷۷ را برطرف کند. این شرکت تاکنون یک آپدیت را به دست بازیکنان رسانده و آپدیت دوم نیز احتمالا تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد. علاوه بر این، در ماه‌های ژانویه و فوریه باید منتظر آپدیت‌های بزرگ‌تری باشیم که بخش عمده مشکلات بازی در کنسول‌های نسل قبلی را برطرف می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)