خانهاخبار
سری هوآوی P50 احتمالا با سیستم عامل هارمونی از راه می‌رسد

سری هوآوی P50 احتمالا با سیستم عامل هارمونی از راه می‌رسد

بر اساس گزارش یک نشریه چینی، هوآوی احتمالا پرچمداران سری P50 را با سیستم عامل اختصاصی خود راهی بازار خواهد کرد.
۱۳۹۹/۹/۲۸

هوآوی چند روز پیش بتای توسعه‌دهندگان Harmony OS 2.0 را منتشر کرد تا توسعه‌دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های خود را از طریق برخی از گوشی‌های هوآوی روی این سیستم عامل امتحان کنند. این شرکت همزمان با انتشار بتای هارمونی تاکید کرد که اولین گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل در سال آینده میلادی وارد بازار می‌شوند.

حالا وب‌سایت چینی Sina Tech مدعی شده که سری P50 رسما به سیستم عامل هارمونی مجهز و در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. به عبارت دیگر، این سری اولین خانواده از محصولات هوآوی است که به‌صورت پیش‌فرض با هارمونی به بازار می‌آید.

فعلا مشخص نیست که تمامی مدل‌های سری P50 به این سیستم عامل مجهز می‌شوند یا نه. همچنین نمی‌دانیم که عرضه هارمونی روی P50 محدود به مناطق جغرافیایی خاصی خواهد بود یا نه. هوآوی قبلا گفته بود که سیستم عامل هارمونی می‌تواند اپلیکیشن‌های اندرویدی را اجرا کند. در نتیجه، موبایلی با هارمونی احتمالا می‌تواند پشتیبانی مناسبی از اپلیکیشن‌های موردنیاز کاربران داشته باشد.

این مهاجرت با توجه به شرایط فعلی هوآوی منطقی به نظر می‌رسد، چون آن‌ها در حال از دست دادن سهم بازار خود در بازارهایی نظیر اروپا هستند. این شرکت فعلا از اظهارنظر اضافی درباره هارمونی خودداری کرده است. از این رو، باید منتظر بمانیم تا ببینیم در گزارش‌های بعدی چه اخباری به دستمان خواهد رسید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)