خانهاخبار
تصاویر رسمی گلکسی اس 21 منتشر شد

تصاویر رسمی گلکسی اس 21 منتشر شد

رنگ بندی Galaxy S21 مشخص شد.
۱۳۹۹/۹/۲۸

تصاویر غیر رسمی از گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس هفته گذشته منتشر شد و رنگ بندی آن‌ها را تا حدودی مشخص کرد. با وجود این که آن تصاویر صددرصد دقیق نبود، اما حالا شاهد انتشار تصاویر رسمی توسط وب سایت WinFuture هستیم که به این ترتیب، رنگ بندی پنل پشتی گلکسی اس 21 و جنس فلزی فریم دور آن را کاملا مشخص کرده است.

 

همان طور که در تصاویر می‌بینید، مدل بنفش رنگ گلکسی اس 21 با فریم دوربین تقریبا طلایی رنگ همراه شده است. محفظه دوربین مدل سفید رنگ نیز به رنگ نقره‌ای طراحی شده، اما رنگ‌های صورتی و سیاه این مدل، با فریم دوربینی به همان رنگ ساخته و تولید شده است.

در تصویر زیر می‌توانید میزان برجستگی فریم دوربین نسبت به بدنه اصلی گوشی هوشمند گلکسی اس 21 را مشاهده نمایید:

image

 

زبان طراحی گلکسی اس 21 و مدل پلاس آن به یکدیگر کاملا شباهت داشته و گلکسی اس 21 پلاس تنها کمی از آن بزرگ‌تر است. اما یکی از تفاوت‌های اصلی آن که از روی تصاویر تا حدودی پیداست، این است که جنس بدنه پشتی گلکسی اس 21 از پلاستیک بوده و در مقابل، گلکسی اس 21 پلاس از بدنه شیشه‌ای بهره‌مند است.


گلکسی اس 21


گلکسی اس 21 پلاس

بر اساس پیش بینی‌ها، خانواده گلکسی اس 21 با همان قیمت مدل پیشین عرضه خواهند شد. اما همان طور که می‌دانید و در خبرها خوانده‌اید، این سه محصول حدودا یک ماه زودتر از موعد سالانه، یعنی در اواسط ماه ژانویه به صورت رسمی رونمایی شده و در ماه فوریه، در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

تا به این لحظه، اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس در رسانه‌های خبری منتشر شده است، اما اغلب تمرکز اخبار، شایعات و حرف و حدیث‌هایی که توسط سایت‌ها یا افشاگران مطرح می‌شوند، روی گلکسی اس 21 اولترا معطوف شده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از اعضای این خانواده، از ارزش خرید بالاتری برخوردار بوده و کاربران و اهالی دنیای تکنولوژی، چگونه از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۹/۲۸
سالِ ۲۰۲۱ ، سالِ پلاستیک نیست. سامسونگ دچار خبط بزرگی شد