خانهاخبار
ویدیوی 360 درجه‌ای گلکسی بادز پرو تمام زوایای این دستگاه را نشان می‌دهد

ویدیوی 360 درجه‌ای گلکسی بادز پرو تمام زوایای این دستگاه را نشان می‌دهد

گلکسی بادز پرو نام ایرباد بعدی سامسونگ است که همراه با سری گلکسی اس 21 معرفی خواهد شد و حالا طراحی آن را از زوایای مختلف می‌بینیم.
۱۳۹۹/۹/۲۷

ایرباد بی‌سیم بعدی سامسونگ با نام گلکسی بادز پرو وارد بازار می‌شود. ظاهر، رنگ‌ها و برخی از مشخصات این دستگاه در چند وقت اخیر لو رفته بود. ولی اکنون ویدیویی ۳۶۰ درجه‌ای از گلکسی بادز پرو منتشر شده که طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. در این ویدیو ظاهر کیس و خود گوشی‌ها را می‌بینیم.

ویدیوی حاضر از سوی افشاگر معروف، ایوان بلس، منتشر شده و گلکسی بادز پرو را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. این دستگاه طراحی تو-گوشی دارد و مجهز به سنسور مجاورت و چند میکروفن است. کیس شارژر گلکسی بادز پرو با درگاه USB-C شارژ می‌شود و چراغی در داخل و خارج آن قرار گرفته که وضعیت کیس را به اطلاع کاربر می‌رساند.

گلکسی بادز پرو از بلوتوث ۵.۱ و حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند. گوشی‌ها درون کیسی مربعی شکل شبیه کیس شارژر گلکسی بادز لایو قرار می‌گیرند. صدای این ایرباد هم مثل محصولات قبلی سامسونگ توسط AKG بهینه‌سازی شده است. گلکسی بادز پرو در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش به بازار می‌آید.

سامسونگ احتمالا این محصول را در کنار گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو در فروشگاه‌های خود خواهد فروخت. این غول دنیای فناوری برای دومین بار به فاصله شش ماه ایرباد جدید خود را معرفی می‌کند و مسلما سرمایه‌گذاری زیادی روی بازار محصولات شنیدنی کرده است. گلکسی بادز پرو احتمالا همزمان با سری گلکسی S21 معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)