خانهاخبار
به‌دنبال جدایی از هوآوی، اولین محصول مستقل آنر به‌زودی معرفی می‌شود

به‌دنبال جدایی از هوآوی، اولین محصول مستقل آنر به‌زودی معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت آنر در یادداشتی به طرفداران وعده داده که اولین محصول مستقل این شرکت به‌زودی از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۹/۲۷

ژائو مینگ، مدیرعامل شرکت آنر، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرد که این برند پس از جدایی از هوآوی به‌زودی اولین محصول خود را معرفی می‌کند. او رسما اعلام نکرده که این محصول چیست و دقیقا چه زمانی به بازار می‌رسد. ولی شایعاتی درباره عرضه خانواده آنر V40 در ابتدای سال ۲۰۲۱ وجود دارد.

image

آقای مینگ در این یادداشت که به مناسبت هفت سالگی برند آنر منتشر شده از کاربران، خرده‌فروشان، تامین‌کنندگان، شرکت‌های پخش و تولیدکنندگان تشکر می‌کند. او همچنین اعلام کرده که آن‌ها ماه آینده یک جلسه طرفداری برگزار می‌کنند تا درباره آینده برند آنر حرف بزنند. انتظار داریم که محصولات بعدی این شرکت در همان رویداد معرفی شوند.

ژائو مینگ می‌گوید هدف آنر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین برند تلفن‌های هوشمند چین است. این کمپانی می‌خواهد سال آینده ۱۰۰ میلیون موبایل بفروشد و در نهایت مالک قبلی خود یعنی هوآوی را هم پشت سر بگذارد. آنر فعلا در حال پاک‌سازی زنجیره تامین و گسترش فعالیت‌های خود در بازار خرده‌فروشی است. این شرکت اخیرا از چند فروشگاه جدید در برخی از شهرهای چین رونمایی کرد و قصد دارد شمار فروشگاه‌های خود را افزایش دهد.

اگر جدیدترین محصولات آنر سری V40 باشند، این دستگاه‌ها به نخستین تلفن‌های هوشمند مستقل این شرکت تبدیل می‌شوند. خانواده V40 احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد چون سه عضو آن به‌صورت مخفیانه به بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین چین اضافه شده است.

image

حالا می‌دانیم که این سری شامل آنر V40، آنر V40 پرو و آنر V40 پرو پلاس خواهد بود. این دستگاه‌ها از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کنند و نمایشگری با لبه‌های خمیده خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره پردازنده آن‌ها در دسترس نیست؛ عده‌ای می‌گویند این خانواده به تراشه‌های Kirin مجهز می‌شوند و در سایر گزارش‌ها به تراشه‌های مدیاتک اشاره شده است. شاید در نهایت برخی مدل‌ها در برخی مناطق با تراشه‌های برند اول و برخی با تراشه‌های برند دوم عرضه شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)