خانهاخبار
اسنپدراگون 678 با بهینه‌سازی‌هایی نسبت به 675 معرفی شد

اسنپدراگون 678 با بهینه‌سازی‌هایی نسبت به 675 معرفی شد

تراشه جدید کوآلکام محصولی مبتنی بر اسنپدراگون 675 است که با اندکی بهینه‌سازی قدرت بیشتری را در اختیار گوشی‌های میان‌رده قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۲۷

کوآلکام چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد و حالا نسخه جدیدتری از این تراشه را با اسم اسنپدراگون ۶۷۸ به بازار می‌فرستد. این چیپست قابلیت‌های ارتباطی و عکاسی بهتری دارد و در عین حال عمر باتری را فدای ویژگی‌های جدیدش نمی‌کند.

اسنپدراگون ۶۷۸ با فرآیند تولید ۱۱ نانومتری LLP ساخته شده که خیلی شبیه نسل قبلی است و تنها تفاوت بزرگ آن به هسته‌های کورتکس A76 برمی‌گردد که حالا سرعت آن‌ها از ۲.۰ گیگاهرتز بر روی اسنپدراگون ۶۷۵ به ۲.۲ گیگاهرتز رسیده. پردازنده گرافیکی این تراشه همان آدرنو ۶۱۲ است ولی کوآلکام وعده افزایش توان آن را داده است. 

سایر مشخصات اسنپدراگون ۶۷۸ مشابه اسنپدراگون ۶۷۵ است؛ برای مثال این تراشه از پردازنده سیگنال تصویری اسپکترا 250L، مودم اسنپدراگون X12 LTE و پردازنده سیگنال دیجیتالی هگزاگون ۶۸۵ استفاده می‌کند. اسنپدراگون ۶۷۸ با نمایشگرهایی با حداکثر وضوح ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و رنگ ۱۰ بیتی سازگار است. این چیپست در بخش دوربین می‌تواند با لنزهای اصلیِ حداکثر ۴۸ مگاپیکسلی و لنز سلفی ۱۶ مگاپیکسلی کار کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)