خانهاخبار
کانسپت گوشی هوشمند جدید اوپو، گلکسی زد فولد 2 را از خاطره‌ها خواهد برد

کانسپت گوشی هوشمند جدید اوپو، گلکسی زد فولد 2 را از خاطره‌ها خواهد برد

طرح مفهومی اسمارت فون جدید اوپو، آینده را به ما یادآور می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۲۶

اگر نگاهی به محصولات اندرویدی امروزی بیاندازیم، زبان طراحی آشنایی را شاهد هستیم. دو سطح شیشه‌ای در پشت و جلو که به وسیله یک فریم فلزی به یکدیگر متصل شده‌اند. اما شرکت‌هایی مانند سامسونگ و هوآوی در دو سال اخیر سعی داشته‌اند تا با ایجاد خلاقیت، نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای انعطاف پذیر را طراحی و تولید کنند.

محصولاتی مانند گلکسی زد فولد 2 توانسته‌اند تا سبک زبان طراحی گوشی‌های هوشمند را با تغییر مواجه کنند. اما طرح مفهومی اسمارت فون جدید کمپانی اوپو قصد دارد تا باز هم این روند را پیچیده‌تر از قبل کند. هنوز برای اظهار نظر در مورد این محصول کمی زود است. اما بد نیست بدانید که کمپانی چینی یاد شده با یک تیم طراحی ژاپنی به نام Nendo هماهنگ شده است تا کانسپت اسمارت فونی با نمایشگری منعطف با قابلیت خم شدن سه تایی را طراحی و در صورت امکان، وارد فاز تولید کند.

 

این محصول در حالت تا شده، به راحتی در دستان شما جای می‌گیرد و با یک بار باز شدن، با یک نمایشگر 1.5 اینچی روبرو خواهیم بود که برای پاسخ به تماس، دریافت نوتیفیکیشن یا باز کردن موزیک پلیر گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. با یک بار دیگر باز کردن این محصل، با نمایشگری 3.15 اینچی روبرو خواهیم بود که به گفته مسئولان اوپو، این موضوع برای عکاسی یا اجرای بازی‌های ابتدایی گزینه خوبی به نظر می‌آید.

در پشت بدنه این کانسپت، دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته و در صورت باز کردن کامل گوشی، با یک نمایشگر 7 اینچی روبرو خواهیم بود که درون یک فریم پهن قرار گرفته است. زبان طراحی این محصول بسیار خاص بوده و به اشیائی که در فیلم‌های فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار شباهت دارد. در حالی که سبک و سیاق طراحی این کانسپت تقریبا به آینده شباهت دارد، اما امکان دارد که در آینده نزدیک، شاهد تولید نسخه تجاری آن نیز باشیم. البته اولین تلاش کمپانی اوپو در شاخه گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف، به اسمارت فونی با نمایشگر رول شونده مربوط می‌شود که در اوایل سال آینده میلادی (2021) به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

 

 

شرکت اوپو همچنین از زبان طراحی جدیدی برای هدفون‌های بی‌سیم نیز رونمایی کرد که کیس شارژر آن، مانند یک پد شارژ بی‌سیم بوده و از طرف دیگر، مانند یک کاور از هدفون‌ها محافظت به عمل می‌آورد. با این که هنوز اطلاعاتی در مورد تولید نسخه تجاری این دو محصول در دسترس نیست، به نظر شما آیا گوشی هوشمندی با این سبک و سیاق به همراه هدفون نمایش داده شده در تصویر به مرحله تولید انبوه خواهد رسید و در صورت موفقیت در امر تولید، آیا استقبال مناسبی از جانب مشتریان از آن‌ها به عمل خواهد آمد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۳۹۹/۹/۲۷
فراموش کار نیستم اما آلزایمر هم ندارم