خانهاخبار
یک آیفون 6S از هواپیمای در حال پرواز به زمین افتاد و سالم ماند

یک آیفون 6S از هواپیمای در حال پرواز به زمین افتاد و سالم ماند

مستندسازی برزیلی در جریان یکی از پروازهای خود در حال فیلم‌برداری با آیفون 6S بود که فشار باد دستگاه را از دست او خارج کرد.
۱۳۹۹/۹/۲۶

افتادن گوشی از دست یکی از بدترین کابوس‌هایی است که می‌تواند گریبان‌گیر هر کاربری شود، ولی تا به‌حال تصور کرده‌اید که اگر موبایلتان از هواپیما به بیرون پرت می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ این اتفاق برای یک مستندساز برزیلی به‌نام ارنستو گالیوتو رخ داده و آیفون او در جریان یکی از پروازهایش از هواپیما به زمین پرت شده است. ولی نکته جالب آن‌که آیفون مذکور سالم مانده و تمام فرآیند سقوط را فیلم‌برداری کرده است.

آقای گالیوتو در حال پرواز بر فراز ساحل کابو فریو در ریو دو ژانیروی برزیل بود و سعی داشت با یک دست از طریق آیفون 6s خود از پنجره کوچک هواپیما چشم‌انداز مقابل را فیلم‌برداری کند. ولی ناگهان فشار شدید باد دستگاه را از دست او خارج کرد.

این مستندساز می‌گوید در آن لحظه مطمئن بود که آیفونش را برای همیشه از دست داده است، اما بعدا اتفاقی افتاد که انتظارش را نداشت. گالیوتو با کمک اپلیکیشن Find My موقعیت آیفون 6s خود را در مرکز بخشی از منطقه ساحلی آن نواحی پیدا کرد. وقتی او به محل موردنظر رسید دید که آیفونش به سمت نمایشگر روی زمین افتاده و تقریبا آسیب مهمی ندیده است.

آیفون 6s اقای گالیوتو از هواپیمای در حال پرواز در ارتفاع ۶۰۰ متری به زمین افتاد و به جز چند خط و خش جزئی صدمه‌ای ندید. البته این دستگاه کیس سیلیکونی و محافظ صفحه داشت. با این حال، گالیوتو می‌گوید ماجرا آن‌قدر عجیب است که اگر آن را برای کسی تعریف کنید، باورش نخواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

وحید

۱۳۹۹/۹/۲۷
پنجره هواپیما باز میشه؟! جل الخالق! ?
عجب داستانی بود! ???

ناشناس

۱۳۹۹/۹/۲۶
الکیییییی میگه!!!!!!!!!!

سجاد

۱۳۹۹/۹/۲۶
این که توی ساحل افتاده روی ماسه نرم 
اگه چیزیش میشد باید تعجب میکردیم

سجاد

۱۳۹۹/۹/۲۶
خدا شانس بده??