خانهاخبار
نوکیا C1 پلاس به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل 4G نوکیا معرفی شد

نوکیا C1 پلاس به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل 4G نوکیا معرفی شد

تلفن هوشمند جدیدی که به‌تازگی از سوی نوکیا معرفی شده دارای اندروید 10 است و با قیمتی باورنکردنی اجازه استفاده از شبکه 4G را فراهم می‌کند.
۱۳۹۹/۹/۲۶

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال امروز از عضو جدیدی از خانواده محصولات ارزان قیمت سری C با نام C1 Plus رونمایی کرد. این شرکت پارسال C1 را به بازار فرستاد و در ماه مارس نیز C2 را عرضه کرد. حالا همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، C1 پلاس نسخه‌ای بهبودیافته از C1 به نظر می‌رسد که نمایشگری با همان اندازه ۵.۴۵ اینچی دارد.

image

نوکیا C1 پلاس از اندروید ۱۰ (نسخه گو ادیشن) بهره می‌برد و از 4G پشتیبانی می‌کند. این گوشی تا پایان ۲۰۲۰ با قیمت ۶۹ یورو وارد بازار می‌شود. اچ‌ام‌دی گلوبال می‌گوید C1 پلاس ارزان‌ترین موبایل 4G تاریخ نوکیا خواهد بود. این موبایل با نمایشگر +HD از یک دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی با فلش و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

image

نوکیا C1 پلاس پردازنده نامشخصی از نوع چهارهسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتزی دارد و با ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد. موبایل جدید نوکیا انرژی خود را از یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که با شارژ ۵ واتی از طریق درگاه microUSB پشتیبانی می‌کند.

image

این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد و دارای نسخه‌ای با پشتیبانی از دو سیم کارت است. نوکیا C1 پلاس در دو رنگ قرمز و آبی به فروش می‌رسد. ابعاد این گوشی ۱۴۹ در ۷۱ در ۸.۷۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۶ گرم اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)