خانهاخبار
گوشی iQOO U3 با نمایشگر 90 هرتزی و دیمنسیتی 800U از راه رسید

گوشی iQOO U3 با نمایشگر 90 هرتزی و دیمنسیتی 800U از راه رسید

ویوو امروز از طریق زیربرند خود از موبایلی رونمایی کرد که نمایشگری با وضوح +FHD دارد و با باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی محصول خوش قیمت به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۹/۲۵

آیکو، زیرمجموعه ویوو، امروز از جدیدترین تلفن هوشمند خود با نام iQOO U3 رونمایی کرد. این محصول موبایلی اقتصادی با پشتیبانی از 5G است که نمایشگری با نرخ نوسازی بالا، باتری بزرگ و دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی دارد.

آیکو U3 دارای ابعادی برابر ۱۶۴ در ۷۴ در ۸.۴ میلی‌متری و وزنی ۱۸۵ گرمی است. این دستگاه صفحه نمایشی ۶.۵۸ اینچی از نوع IPS LCD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته. نسبت تصویر این پنل ۲۰:۹، رزولوشن آن +FHD و نرخ نوسازی‌اش ۹۰ هرتزی است. صفحه نمایش iQOO U3 از HDR10 پشتیبانی می‌کند و نسبت صفحه به بدنه آن ۹۰.۶۱ درصد است.

image

در قاب عقب این گوشی دوربینی دوگانه درون ماژولی مستطیلی تعبیه شده است. این ماژول شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین آیکو U3 از عکاسی شبانه، پانوراما، تصویربرداری تایم-لپس، لرزشگیر الکترونیکی و فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند.

این تلفن هوشمند با اندروید ۱۰ و پوسته iQOO UI 1.5 به بازار می‌آید. قلب تپنده iQOO U3 دیمنسیتی 800U است که با حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه خواهد شد. انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز است. از دیگر ویژگی‌های ارتباطی U3 می‌توانیم به سیستم خنک‌کننده مبتنی بر مایع، بلوتوث ۵.۱، حسگر اثر انگشت جانبی، جک هدفون و درگاه USB-C اشاره کنیم.

آیکو U3 در دو نسخه وارد بازار چین می‌شود که یکی ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و دیگری ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. مدل اول با قیمت ۲۲۹ و مدل دوم با قیمت ۲۵۹ دلار به فروش می‌رسد. هر دو نسخه در دو رنگ مشکی و آبی تولید می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)