خانهاخبار
سازنده سایبرپانک 2077 ضمن عذرخواهی از کاربران امکان پس دادن بازی را فراهم کرد

سازنده سایبرپانک 2077 ضمن عذرخواهی از کاربران امکان پس دادن بازی را فراهم کرد

شرکت CD Projekt Red با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از کاربران وعده داد که مشکلات بازی در آپدیت‌های پیش رو برطرف می‌شود. اما اگر کسی نمی‌خواهد منتظر بماند می‌تواند سایبرپانک 2077 را پس داده و پولش را دریافت کند.
۱۳۹۹/۹/۲۵

استودیو سی‌دی پراجکت رد، توسعه‌دهنده بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، مشکلات بازی روی کنسول‌های نسل قبلی را پذیرفت و بابت عدم نمایش وضعیت بازی روی PS4 و ایکس باکس وان پیش از زمان عرضه، عذرخواهی کرد. آن‌ها در بیانیه‌ای در توئیتر اذعان کردند که باید به نحوه اجرای بازی روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان دقت بیشتری می‌کردند. سی‌دی پراجکت رد حالا وعده داده که مشکلات جدی را از طریق چند آپدیت که در طول ماه‌های آتی عرضه می‌شود برطرف سازد. با این حال، گفته شده که اگر کسی نمی‌خواهد صبر کند می‌تواند بازی را پس داده و هزینه پرداختی خود را دریافت کند.

این بیانیه در شرایطی منتشر می‌شود که در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی درباره مشکلات سایبرپانک ۲۰۷۷ روی دستگاه‌های قدیمی‌تر به گوش می‌رسد. بازیکنان می‌گویند به دفعات با افت فریم، فیزیک‌های عجیب، پریدن بافت‌ها و ترکیب صحنه‌ها مواجه شده‌اند. مشکلات بازی حالا به یکی از موضوعات خنده‌دار شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و ترند این روزهای دنیای اینترنت را شکل داده است.

سی‌دی پراجکت رد ظاهرا برای اکثر منتقدان نسخه PC بازی را فرستاده و همین باعث شده که بخش عمده مشکلات پس از عرضه عمومی بازی مشخص شود. مدیرعامل این استودیو ماه پیش در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران اعلام کرده بود که سایبرپانک ۲۰۷۷ روی سخت‌افزارهای نسل قبل هم به‌طرز غافل‌گیرکننده‌ای خوب است. سی‌دی پراجکت رد به خاطر نشان ندادن نحوه عملکرد بازی در کنسول‌های نسل قبلی از طرفداران عذرخواهی کرده و می‌پذیرد که با این کار امکان تصمیم‌گیری صحیح برای خرید بازی را برای آنان فراهم نکرده است.

این توسعه‌دهنده لهستانی قول داده که با چند آپدیت مشکلات عملکردی بازی را برطرف کند و پس از انتشار اولین آپدیت بزرگ بازی، حالا ظرف هفت روز آینده آپدیت دوم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این شرکت همچنین در ماه ژانویه و فوریه دو وصله بزرگ دیگر منتشر می‌کند تا اصلی‌ترین ایرادات کنسول‌های نسل قبلی را برطرف سازد. البته آن‌ها تاکید کرده‌اند که این آپدیت‌ها باعث نمی‌شوند بازی مشابه کامپیوترهای رده بالا یا کنسول‌های نسل بعد اجرا شود، اما سعی خواهد شد تا تجربه نزدیک‌تری بین نسخه‌های مختلف ارائه گردد.

سی‌دی پراجکت رد می‌گوید نسخه PC سایبرپانک ۲۰۷۷ هم آپدیت‌ها و اصلاحات معمول را دریافت می‌کند. این شرکت وعده داده که نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بازی برای کنسول‌های نسل بعد در راه است، اما هنوز نمی‌دانیم که این آپدیت چه زمانی منتشر خواهد شد.

سی‌دی پراجکت رد در انتهای بیانیه خود اعلام می‌کند که اگر بازیکنان نمی‌خواهند منتظر آپدیت‌ها بمانند می‌توانند درخواست برگشت وجه خود را ثبت کنند. خریدهای دیجیتالی از طریق سونی و مایکروسافت قابل بازگشت هستند، و نسخه‌های فیزیکی هم باید به همان فروشگاهی که از آن خریداری شده مرجوع شود. این شرکت همچنین آدرس ایمیلی را در اختیار کاربران قرار داده تا در صورتی بروز مشکل در فرآیند پس دادن بازی در هفته‌های آتی، افراد بتوانند با این استودیو در ارتباط باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad_faraasat

۱۳۹۹/۹/۲۶
بعد از ویچر سه باید با دنیای گیم خداحافظی میکرد....